Στην ακρίβεια που μαστίζει τα ελληνικά νοικοκυριά αλλά και σε γραφειοκρατικά προβλήματα τα οποία δεν επέτρεψαν την έγκαιρη ταξινόμηση περισσότερων αυτοκινήτων κατά τη διάρκεια των προηγούμενων δώδεκα μηνών αποδίδουν στελέχη της ελληνικής αγοράς τις χαμηλότερες των αναμενομένων πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων στη χώρα μας το 2024.

Αν και οι προβλέψεις στις αρχές του προηγούμενου χρόνου μιλούσαν για μια αύξηση κατά 5%-7% σε σύγκριση με το 2023 (και τις 134.484 ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών οχημάτων τότε), η επίδοση της ελληνικής αγοράς το 2024 προσέγγισε σύμφωνα με τα πρώτα ανεπίσημα στοιχεία τις 137.100 μονάδες.

Ένα μέγεθος που υποδηλώνει άνοδο κατά μόλις 1,9% παρά την πλήρη ομαλοποίηση των χρόνων παράδοσης καινούργιων αυτοκινήτων στη χώρα μας αλλά και την αύξηση των κατασκευαστών οι οποίοι διαθέτουν πλέον αυτοκίνητα στην Ελλάδα.

Οι ίδιοι σημειώνουν επίσης ότι οι εταιρείες χρονομίσθωσης/leasing στήριξαν την αγορά αυτοκινήτου δημιουργώντας και πάλι «μαξιλαράκι ασφαλείας» για αυτήν.