OLIVER STEFANI

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Skoda Auto περιγράφει στο «Autohub» την πρόκληση στη διαδικασία μεταμόρφωσης της μάρκας και τα χαρακτηριστικά της νέας Modern Solid φιλοσοφίας της, αποκαλύπτοντας τις πηγές έμπνευσης της ομάδας του για το Vision 7S

l Η μεγαλύτερη πρόκληση σε οποιαδήποτε ριζική αλλαγή προχωράς στην εικόνα μιας μάρκας είναι να εντοπίσεις και τελικά να καταλήξεις στην κεντρική ιδέα που επιθυμείς να εφαρμόσεις.

l Με το Vision 7S εισάγουμε στην ιστορία της Skoda τη φιλοσοφία Modern Solid η οποία περιγράφεται με τις έννοιες «αυθεντικότητα», «λειτουργικότητα» και «σταθερότητα». Χρησιμοποιήσαμε πολλές διαφορετικές εικόνες για να περιγράψουμε ο ένας στον άλλον μέσα στην ομάδα τι έχουμε στο μυαλό μας. Αυτό μας βοήθησε να καταλήξουμε στο τι πραγματικά θέλουμε και πώς θα διαφοροποιηθούμε από όσα χαρακτηρίζουν τη μάρκα σήμερα.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.