Με την κατηγορία των B-SUV να κερδίζει διαρκώς μερίδια αγοράς διευρύνοντας μέσω της τεχνολογίας τις προτεινόμενες επιλογές, ο ρόλος μοντέλων όπως το Kona αποκτά νέο νόημα καθώς αποτελούν για πολλούς ένα προσιτό σημείο εισόδου στο πεδίο της ηλεκτροκίνησης. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε το γεγονός ότι η πλατφόρμα στην οποία βασίζεται το νέο Kona εξελίχθηκε πρωτίστως για την αμιγώς ηλεκτρική έκδοσή του, αν και η Hyundai θα διαθέτει το μοντέλο και σε πλήρως υβριδικές εκδόσεις (HEV), και με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE) αλλά και στις σπορ εκδόσεις N Line. Αυτό υποδηλώνει αφενός τη σπουδαιότητα, αφετέρου τη δυναμική της δεύτερης γενιάς του, η οποία εξαιτίας των νέων διαστάσεων (μήκος 4,355, πλάτος 1,825, ύψος 1,57 μέτρα) είναι πλέον περισσότερο λειτουργική χάρη και στο μεταξόνιο των 2,66 μέτρων. Κάθε πρόσθετο εκατοστό υποστηρίζει την αισθητική αναβάθμιση του μοντέλου που δείχνει στιβαρό και ταυτόχρονα φουτουριστικό με αεροδυναμικό συντελεστή Cd.:0,27 και συγκεκριμένα εξωτερικά στοιχεία ανάλογα με το εξοπλιστικό επίπεδο όπως, για παράδειγμα, οι μαύροι καθρέφτες, η πίσω αεροτομή, η προαιρετικά μαύρη οροφή, οι «επιθετικοί» σχεδιαστικά προφυλακτήρες, οι διπλές εξατμίσεις και τα τονισμένα σπόιλερ στις εκδόσεις N Line. Στον αισθητά μεγαλύτερο θάλαμο επιβατών ξεχωρίζει η οδηγοκεντρική αρχιτεκτονική του ταμπλό με τις διπλές οθόνες 12,3 ιντσών ενώ σήμα κατατεθέν του ηλεκτροκίνητου Kona είναι ο επιλογέας ταχυτήτων shift-by-wire που έχει μεταφερθεί από την κεντρική κονσόλα στην κολόνα του τιμονιού, εξασφαλίζοντας πρόσθετους χώρους. Παράλληλα τα μπροστινά καθίσματα διαχειρίζονται καλύτερα την κατανομή της πίεσης του σώματος, βοηθώντας στην ανακούφιση της κόπωσης κατά την πολύωρη οδήγηση, και το επίπεδο πίσω κάθισμα μεγιστοποιεί την πρακτικότητα. Επίσης το πορτμπαγκάζ προσφέρει έως και 466 λίτρα, με τη διαδικασία φόρτωσης να γίνεται ευκολότερη χάρη στην ηλεκτροκίνητη πόρτα του χώρου αποσκευών.
Τεχνολογία
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.