Οι αδιάφ(θ)οροι

Εκπομπές ρύπων και αποδοτικότητα είναι τα μέτρα που συμπιέζουν ή/και καθορίζουν την εξέλιξη αυτοκινήτων, αλλά όχι όλων – όχι τουλάχιστον αυτών που είναι «καταδικασμένα» να ξεχωρίζουν στο διηνεκές

Chevrolet Corvette Z06

To αμερικανικό muscle car βρίσκεται στην όγδοη γενιά του και την πρώτη που υιοθέτησε μια κεντρομήχανη διάταξη. Παρά τη μεταβολή, ορισμένα πράγματα δεν αλλάζουν όπως η ωμή δύναμη που εκπροσωπεί και η ισχυρότερη έκδοση με τα διακριτικά Z06, η οποία πρωτοεμφανίστηκε στη δεύτερη γενιά του και πλέον επιστρέφει στη νέα εκδοχή της. Παραδόξως η Ζ06 αξιοποιεί ένα μικρότερου κυβισμού κινητήρα από την «απλή» έκδοση (6,5 λίτρα) και εν προκειμένω έναν V8 5,5 λίτρων με απόδοση 680 ίππων και 623 Nm ροπής, με τον τίτλο του ισχυρότερου ατμοσφαιρικού κινητήρα που έχει εφοδιάσει ποτέ αυτοκίνητο παραγωγής. Την επιπλέον ισχύ πλαισιώνει σειρά αναβαθμίσεων και ανασχεδιασμένων στοιχείων που φροντίζουν για τη βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής αλλά και την κάλυψη των αυξημένων αναγκών ψύξης του νέου μοτέρ. Στα πλέον χαρακτηριστικά στοιχεία συγκαταλέγεται το ρυθμιζόμενο spoiler ενώ στις βελτιωμένες προδιαγραφές περιλαμβάνονται αυξημένα μετατρόχια αλλά και η δυνατότητα για την επιλογή ανθρακονημάτινων τροχών. Ανεξαρτήτως των επιμέρους χαρακτηριστικών της, η αλήθεια είναι ότι η Ζ06 ενσαρκώνει ένα είδος τόσο αναντίστοιχο με τις σύγχρονες επιταγές που παρά τις όποιες ενστάσεις θα μπορούσε να εκφράσει κανείς είναι τόσο εξωφρενικό, που οφείλει να παραμείνει έτσι για να επιβεβαιώνει τους κανόνες – όποιοι και αν είναι αυτοί.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.