Porsche 911 GT3
Μπορεί η νέα γενιά του εμβληματικού sportscar με την κωδική ονομασία 992 να μην έχει κάνει ακόμη επισήμως την εμφάνισή της, ωστόσο ήδη η Porsche δοκιμάζει την πιο ακραία, αγωνιστικών προδιαγραφών, έκδοση GT3 με φόντο το Nürburgring. Πλην των πληροφοριών που ακολουθούν τη νέα GT3, στην προκειμένη περίπτωση αυτό που δεν μπορεί να μην παρατηρήσει κανείς είναι η απόσταση που τη χωρίζει από το έδαφος αλλά και οι επί τόπου μαρτυρίες για τον τρόπο που διαχειριζόταν τις υπερυψηλές απαιτήσεις και ταχύτητες του δοκιμαστή της, ούσα «κολλημένη» στην άσφαλτο της Πράσινης Κόλασης. Σε ό,τι αφορά τις διαθέσιμες πληροφορίες, η σημαντικότερη είναι ότι η 911 GT3 θα ενδώσει στην υπερτροφοδότηση, υιοθετώντας για πρώτη φορά έναν turbo κινητήρα που θα «ξεκινά» από τους 520 ίππους.
Lamborghini Huracan Spyder
Προσφάτως η ιταλική φίρμα πρόσθεσε στην γκάμα της Huracan την αγωνιστικών προδιαγραφών έκδοση GT3, η οποία αποτελεί την κορωνίδα της μικρότερης Lamborghini, και πλέον ρίχνει το βάρος της εξέλιξης στην ανανέωση του μοντέλου το οποίο κάνει ήδη τα πρώτα του βήματα ως δοκιμαστικό πρωτότυπο, στη Spyder έκδοση. Παρά την επιμέλεια των ιταλών μηχανικών στο καμουφλάζ, είναι σαφές ότι η ανανεωμένη Huracan θα επωφεληθεί από μια εκτεταμένη αεροδυναμική αναβάθμιση, όπως αφήνει να εννοηθεί η παρουσία νέων πτερυγίων στην όψη της, τα οποία αυξάνουν την παραγόμενη κάθετη δύναμη στον μπροστινό άξονα. Πλην των βελτιώσεων που άπτονται της αεροδυναμικής, δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η αναβάθμιση του θηριώδους ατμοσφαιρικού V10 κινητήρα των 5,2 λίτρων, ο οποίος υπενθυμίζεται ότι στην ισχυρότερη έκφανσή του – στην περίπτωση της έκδοσης Performante – φτάνει έως και τους 640 ίππους.
Audi R8 Spyder
Παρά τις διάφορες φήμες και πληροφορίες που κάθε τόσο επιφυλάσσουν μια διαφορετική μοίρα για το γερμανικό sportscar, αυτό θα επιβιώσει ως έχει για ακόμα μία τουλάχιστον τριετία, καθώς η Audi ήδη δοκιμάζει την ανανεωμένη εκδοχή του. Εκτός από τις εθιμοτυπικές αλλαγές που θα βελτιώσουν την εμφάνισή του αλλά και την αεροδυναμική του, η ανανεωμένη εξίσωση του R8 θα περιλαμβάνει και μια ισχυρότερη εκδοχή του V10 των 5,2 λίτρων, η οποία στην κορυφαία Plus έκδοση αναμένεται να φτάσει πιο κοντά στους 640 ίππους.
Chevrolet Corvette C8
Ενα από τα πλέον χαρακτηριστικά αμερικανικά muscle cars ετοιμάζεται να υποδεχθεί τη νέα γενιά του, η οποία επιφυλάσσει μια «συνταρακτική» αλλαγή που θα φέρει τα μπροστά… πίσω, καθώς θα κάνει τη μετάβαση σε μια νέα αρχιτεκτονική όπου ο κινητήρας θα βρίσκεται στο κέντρο. Σε ό,τι αφορά την ταυτότητα του συνόλου, πρόκειται για έναν V8 χωρητικότητας 6,2 λίτρων με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και διπλό turbo, ο οποίος αποτελεί μετεξέλιξη του κινητήρα της σημερινής ισχυρότερης έκδοσης του μοντέλου, ZR1, απόδοσης 765 ίππων.