Αν και η κατηγορία των πάσης φύσεως SUV μοιάζει ολοένα και περισσότερο με μασκέ πάρτι όπου ο καθένας προσπαθεί να εντυπωσιάσει με την εμφάνισή του, θα υπάρχουν πάντοτε κάποιες σταθερές.
Προσπερνώντας τις δεδομένες στην περίπτωση οποιασδήποτε Mercedes-Benz (κύρος, καινοτομίες, ευρεία γκάμα εκδόσεων, μεταπωλητική αξία και premium εξυπηρέτηση μετά την πώληση) η νέα GLB διαθέτει μια σειρά από στοιχεία που την κάνουν εξαιρετικά ικανή και ταυτόχρονα μοναδική.
Είναι το μόνο SUV σε αυτές τις διαστάσεις που διατίθεται και ως πενταθέσιο – όπως η έκδοση της δοκιμής μας -και ως επταθέσιοσε αυτές τις εξωτερικές διαστάσεις (μήκος 4,634, πλάτος 1,834, ύψος 1,662 μέτρα), άρα μόλις 2,2 εκατοστά πιο μικρό από τη μεγαλύτερη GLC. Είναι επίσης εντελώς διαφορετική σχεδιαστικά από τις GLA και GLC ανάμεσα στις οποίες τοποθετείται, αποτελώντας παράλληλα μια μικρογραφία της μεγαλύτερης όλων, επίσης επταθέσιας, GLS. Ταυτόχρονα όμως είναι και ένα αυτοκίνητο που «απαντά» σε πολλά διαφορετικά ζητούμενα χάρη στις διαφορετικές εκδόσεις ισχύος και τις δικίνητες / τετρακίνητες επιλογές που θα δείτε αναλυτικά στη δεξιά σελίδα.
Στην προκειμένη περίπτωση ασχολούμαστε με την πιο προσιτή οικονομικά έκδοση, η οποία αξιοποιεί έναν κινητήρα βενζίνης πολύ χαμηλού κυβισμού (στα 1.332 κ.εκ.) που αποδίδει 163 ίππους και 250 Nm. Συνδυάζεται δε αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7G-DCT, επιλογή που μαρτυρεί τη θέση της GLB 200 στη βάση της γκάμας του μοντέλου, χωρίς ωστόσο να την «προδίδει» με την απόδοσή του. Μια ματιά στα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου και στα μεγέθη των επιδόσεων καταδεικνύει ότι δεν πρόκειται για αποτέλεσμα συμβιβασμών αλλά για μια μελετημένη κίνηση που μπορεί ταυτόχρονα να ικανοποιήσει ανάγκες και επιθυμίες, τοποθετώντας τον ανταγωνισμό της Mercedes σε ρόλο θεατή.
Το ισχυρό χαρτί των δημιουργών της GLB πέρα από τη χωροταξική υπεροχή της στη συγκεκριμένη κατηγορία είναι ο στοχευμένος ρόλος κάθε έκδοσης, από αυτή της δοκιμής μας έως την AMG 35 4MATIC των 306 ίππων που καλύπτει τις ακραίες για SUV απαιτήσεις οποιουδήποτε fan των επιδόσεων, ο οποίος θα επέλεγε ενσυνείδητα και όχι για λόγους επίδειξης ένα αυτοκίνητο με τα διακριτικά AMG, M ή RS.
Στον δρόμο
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.