Η νέα γενιά του κορυφαίου πεντάθυρου μοντέλου της γαλλικής φίρμας, προβάλλοντας πρωτοφανή σχεδιαστική τόλμη, κατέστησε σαφές από τη στιγμή που παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης, τον περασμένο Μάρτιο, ότι είναι αποφασισμένη όχι μόνο να διαγράψει το πρόσφατο παρελθόν της, αλλά να δώσει «σάρκα και οστά» στο upmarket όραμα της γαλλικής φίρμας, με υλικά που τουλάχιστον σε επίπεδο αισθητικής δείχνουν ικανά να ξανακερδίσουν τη χαμένη τιμή των sedan του D-segment.
Αρκεί μια ματιά στις καλοσμιλεμένες του επιφάνειες για να διαπιστώσει κανείς ότι οι γάλλοι σχεδιαστές έχουν αναμείξει σε ένα πεντάθυρο αμάξωμα το επιβλητικό σχεδιαστικό ιδίωμα που καθιερώθηκε από τα SUV τους με στοιχεία που θυμίζουν muscle car, δοσμένα όμως με γαλλική κομψότητα αντί της αμερικανικής ωμότητας. Σύμμαχος του σχεδιαστικού επιχειρήματος των Γάλλων, η σημαντική μεταβολή των αναλογιών τού 508 σε σχέση με τον προκάτοχό του, καθώς το μήκος (4,75 μ.) και το ύψος του (1,4 μ.) έχουν υποχωρήσει κατά 8,0 και 6,0 εκ. αντίστοιχα, ενώ το πλάτος (1,86 μ.) έχει αυξηθεί κατά σχεδόν 2,0 εκατοστά, εξασφαλίζοντας στο γαλλικό sedan ένα πιο δυναμικό και στιβαρό αποτύπωμα αλλά και ταυτόχρονα περισσότερη ευελιξία. Παρά τον περιορισμό των διαστάσεων, χάρη στην πιο αποδοτική διάταξη που του επιτρέπει η νέα αρχιτεκτονική, η οποία παρεμπιπτόντως έχει συμβάλει στον περιορισμό του συνολικού βάρους κατά 70 κιλά, το 508 έχει αυξήσει τον χώρο αποσκευών του σε 487 λίτρα. Με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων η χωρητικότητα «εκτινάσσεται» σε 1.537 λίτρα, ενώ την αυξημένη χρηστικότητά του υπόσχεται να ενισχύσει και το φαρδύτερο άνοιγμα της θύρας του πορτ μπαγκάζ.
Επίσης, για όσους επιζητούν ακόμη περισσότερη πρακτικότητα, αξίζει να σημειωθεί ότι τα αντίστοιχα μεγέθη της SW έκδοσης διαμορφώνονται σε 530 και 1.780 λίτρα, χωρίς μάλιστα να διαφοροποιούνται σημαντικά οι εξωτερικές διαστάσεις, διατηρώντας έτσι ανέπαφη την αισθητική υπόσταση του μοντέλου.
Κοινή συνισταμένη αμφότερων των εκδόσεων αμαξώματος αποτελεί και η σχεδίαση του εσωτερικού με κυρίαρχη τη γνώριμη σχεδίαση του i-Cokpit, η οποία στην προκειμένη περίπτωση, εκτός από την αναγνωρίσιμη μικρή στεφάνη του τιμονιού και το οδηγοκεντρικό προφίλ, μεταφράζεται σε έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και μια οθόνη 10,0 ιντσών για το infotainment.
Πολυτέλεια επιλογών
Τη θέση του μοντέλου στην κορυφή της γκάμας της Peugeot αναλαμβάνει επίσης να υπερασπιστεί η ιδιαίτερη έμφαση στην ποιότητα και τα ακριβά υλικά στα οποία περιλαμβάνονται επιλογές για δέρμα και ξύλο καθώς και εξοπλιστικά χαρακτηριστικά, όπως τα καθίσματα με λειτουργία μασάζ, ο ατμοσφαιρικός LED φωτισμός και τα ενεργά αμορτισέρ τα οποία, σημειωτέον, σε πολλές από τις εκδόσεις ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό, στοιχείο ενδεικτικό της αντίληψης της Peugeot.
Αντίστοιχης ευρύτητας είναι και η γκάμα κινητήρων του νέου 508, καθώς το γαλλικό μοντέλο θα είναι διαθέσιμο με κινητήρες βενζίνης 1,6 λίτρων ισχύος 180 και 225 ίππων, diesel μοτέρ 1,5 και 2,0 λίτρων με απόδοση 130 και 180 ίππους σε συνδυασμό, στην πλειονότητά τους, με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, ενώ τις επιλογές του συμπληρώνει και plug-in υβριδική έκδοση, η οποία θα είναι διαθέσιμη σε αμφότερες τις εκδόσεις αμαξώματος. Η τελευταία, η οποία αποτελεί και την πιο πρόσφατη προσθήκη, συνδυάζει κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ, εξασφαλίζοντας ισχύ 225 ίππων, ηλεκτρική αυτονομία 40 χλμ. και κυρίως μειωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα καθώς οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα διαμορφώνονται σε 49 γρ./χλμ.