Ασχέτως αν η Nissan αρνείται να το διευκρινίσει, είναι σαφές ότι οι αναλογίες και η αισθητική του Hyper Force Concept αποτελούν ένα παράθυρο στο μέλλον για την ολική επαναφορά του θρυλικού GT-R με ηλεκτρικούς όρους. Στα χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν, εκτός φυσικά από την ίδια τη σιλουέτα του πρωτότυπου sportscar, συγκαταλέγονται το σμιλεμένο με τους πλέον επιθετικούς όρους μπροστινό τμήμα, οι ηλεκτρικά ελεγχόμενες εισαγωγές αέρα στα πλευρά του και φυσικά τα επιμελώς υπερτονισμένα αεροδυναμικά βοηθήματα που φροντίζουν την «παραμονή» του σε αυτή την… επικινδύνως κοντινή απόσταση από την άσφαλτο. Στην αθέατη πλευρά του παρεπιδημεί ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύνολο αποτελούμενο από ηλεκτροκινητήρες με συνδυαστική ισχύ 1.341 ίππων το οποίο εγγυάται κίνηση και στους τέσσερις τροχούς και μέγιστη ταχύτητα 320 χλμ./ώρα. Το σύνολο τροφοδοτείται από μπαταρίες ξηρού καταλύτη αποτυπώνοντας την ενασχόληση της Nissan με το συγκεκριμένο είδος πιο αποδοτικών συστοιχιών. Με τα ίδια ακριβώς «υλικά» υπερβολής και με αλάνθαστη ιαπωνική αισθητική έχει διαμορφωθεί και το εσωτερικό που θυμίζει high-tech θάλαμο για παιχνίδια VR με την πρόσβαση σε αυτό να πραγματοποιείται μέσω προς τα πάνω ανοιγόμενων θυρών.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω