Η γαλλική φίρμα κατάφερε με όχημα το 3008 να αναδειχθεί σε ηγετική δύναμη στη δημοφιλή κατηγορία των SUV και όπως δείχνει η νέα δεύτερη κατά σειρά γενιά του μικρότερου εκπροσώπου της στην περιπετειώδη κατηγορία προτίθεται να συνεχίσει να επενδύει με τόλμη. Αναμειγνύοντας τον σχεδιαστικό κώδικα που πρωτοσύστησαν τα 3008 και 5008 με αισθητικά μοτίβα από το νεότερο όσο και επιβλητικό 508, το νέο 2008 αποκτά μια πιο επιθετική υπόσταση και εικόνα. Σε αυτό συνηγορεί και το αυξημένο κατά 14,0 εκατοστά μήκος του που διαμορφώνεται σε 4,30 μέτρα και «κρύβει» ένα επίσης αυξημένο μεταξόνιο (2,60 μέτρα) προς όφελος της ευρυχωρίας του εσωτερικού αλλά και τον όγκο του χώρου αποσκευών που φτάνει τα 434 λίτρα. Ακόμη σημαντικότερη ωστόσο από τη σχεδιαστική του ωρίμαση είναι η τεχνολογική εξέλιξη, η οποία προσθέτει στις διαθέσιμες εκδόσεις του και μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη εκδοχή στα πρότυπα του e-208, η οποία επωφελείται από ηλεκτρικό μοτέρ 136 ίππων και μπαταρίες ιόντων λιθίου 50 kWh οι οποίες υπόσχονται αυτονομία 310 χλμ. Η επαναφόρτισή τους είναι εφικτή και μέσω υπερταχυφορτιστή 100 KW, διαδικασία η οποία υπόσχεται την αναπλήρωση της ενέργειάς τους στο 80% σε μισή ώρα. Τις συμβατικές εκδόσεις θα εξοπλίζουν o τρικύλινδρος PureTech των 1,2 λίτρων σε εκδοχές ισχύος 100, 130 ή 155 ίππων, καθώς και τετρακύλινδρος diesel ΒlueHDi σε παραλλαγές 100 και 130 ίππων. Ιδιαίτερη μνεία αξίζει η νέα εικόνα του εσωτερικού του 2008 η οποία ακολουθεί τα συνήθη πρότυπα των μεγαλύτερων SUV και όχι μόνο της φίρμας, προσδίδοντας στο γαλλικό crossover έναν αισθητά αναβαθμισμένο χαρακτήρα.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω