Η ανανέωση του γαλλικού best-seller το οποίο ταυτίζεται με τη σύγχρονη ιστορία της Renault – καθώς πωλείται αδιάκοπα από 1990 έχοντας ήδη ξεπεράσει τις 16 εκατομμύρια μονάδες – αποτελεί ορόσημο για αυτή αφού φέρνει στην εξαιρετικά δημοφιλή κατηγορία των supermini τις νέες αξίες και προτεραιότητες της μάρκας.

Επιθετικό στην όψη και ταυτόχρονα ανθρωποκεντρικό χάρη στα 20 συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης που διαθέτει, υπηρετεί την προσήλωση της Renault στις ιδέες της αισθητικής η οποία διέπει τα μεγαλύτερα και ακριβότερα μοντέλα της και της τεχνολογίας την οποία συστηματικά αναπτύσσει.

Στην εξωτερική εμφάνιση του πεντάθυρου αμαξώματος κυριαρχούν τα μπροστινά full-LED φωτιστικά σώματα τα οποία πλαισιώνουν τη νέα μάσκα με το σύγχρονο ρομβοειδές σήμα, τα διάφανα πίσω φώτα και οι αεροδυναμικοί διαχύτες εμπρός και πίσω σε μια προσπάθεια σύνδεσης του μοντέλου με τη σπορ ιστορία της μάρκας και την παρουσία της στην F1.

Οι εξωτερικές διαφορές από το αυτοκίνητο που διαδέχεται είναι εμφανέστατες στους υποψιασμένους παρατηρητές του νέου Clio, οι οποίοι θα εντοπίσουν την οικεία εικόνα στο εσωτερικό του. Εδώ η αρχιτεκτονική παραμένει ίδια, οι οθόνες 7 ή 9,3 ιντσών για το infotainment και 7 ή 10 ιντσών για τον πίνακα οργάνων «ζωντανεύουν» τον θάλαμο επιβατών ενώ οι απαράλλακτες διαστάσεις (μήκος 4,053, πλάτος 1,798 και ύψος 1,439 μέτρα) συμβάλλουν στη διασφάλιση της ευρυχωρίας του εσωτερικού του, με το ίδιο μεταξόνιο των 2,583 μέτρων. Αυτό που διαφοροποιείται ουσιαστικά είναι ο χώρος αποσκευών καθώς στις βενζινοκίνητες εκδόσεις βρίσκουμε 391 λίτρα, στις πετρελαιοκίνητες 366 λίτρα και στα υβριδικά E-Tech μοντέλα 301 λίτρα.

Νέα οικολογικά υλικά και επενδύσεις (π.χ. με ανακυκλωμένο πλαστικό) ενισχύουν το «πράσινο»αποτύπωμα του ανανεωμένου Clio που προκύπτει τόσο από τις μεθόδους κατασκευής του όσο και από την γκάμα των κινητήρων του. Το Clio διατίθεται τόσο με τον αποδοτικό κινητήρα βενζίνης 1,0 λίτρου TCe 90 όσο και με τον πετρελαιοκινητήρα 1,5 λίτρων Blue dCi 100, για περισσότερη οικονομία καυσίμου η οποία ξεκινά από τα 4,1 λίτρα/100 χλμ. ενώ οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα αρχίζουν από τα 108 γρ./χλμ. Τρίτη – και πολύ δημοφιλής επιλογή – στο παρελθόν αποτελεί η εργοστασιακή έκδοση διπλού καυσίμου βενζίνης/LPG (υγραερίου) με κατανάλωση 5,4 λίτρων βενζίνης / 100 χλμ. (ή 6,9 υγραερίου / 100 χλμ.), εκπομπές CO2 από 107 γρ./χλμ. (LPG) ή από 121 γρ./χλμ. (βενζίνη) και χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων.

Στην κορυφή της γκάμας του βρίσκεται η full hybrid έκδοση E-Tech 145 συνδυάζοντας έναν ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα με δύο ηλεκτρικά μοτέρ (συνολικής απόδοσης 145 ίππων) με αυτόματο κιβώτιο πολλαπλών λειτουργιών και μπαταρία 1,2 kWh. H κατανάλωση ξεκινά από τα 4,1 λίτρα βενζίνης / 100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων από 93 γρ./χλμ. ορίζοντας το φιλικότερο προς το περιβάλλον νέο Clio.