Οκτώ χρόνια μετά το λανσάρισμά του αρχικά στην ιαπωνική αγορά και σταδιακά στον υπόλοιπο κόσμο, το σύστημα e-POWER, που εξοπλίζει τις κορυφαίες εκδόσεις των Qashqai και X-Trail και στην ελληνική αγορά, ξεπέρασε το όριο του ενάμισι εκατομμυρίου οχημάτων στο τέλος Οκτωβρίου.
Η καινοτόμα τεχνολογία της Nissan αξιοποιεί έναν υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης που διαθέτει τεχνολογία μεταβλητού λόγου συμπίεσης για να παράγει ηλεκτρική ενέργεια, η οποία μέσω μετατροπέα καταλήγει, στην περίπτωση του Qashqai για παράδειγμα, είτε στον ηλεκτροκινητήρα των 140 kW είτε στην μπαταρία ιόντων λιθίου των 1,8 kwh είτε και στα δύο, ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες οδήγησης.
Οι τροχοί κινούνται πάντα απευθείας από τον ηλεκτροκινητήρα, στοιχείο που εξασφαλίζει χαμηλά επίπεδα θορύβου, άμεση και υψηλή ροπή, γραμμική απόκριση και μια απολύτως ηλεκτρική εμπειρία, με τον οδηγό να μπορεί να επιλέξει τη λειτουργία «B» στον επιλογέα ταχυτήτων για υψηλότερα επίπεδα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα.
Η προϊοντική πορεία του e-POWER ξεκίνησε στην Ιαπωνία το 2016 με το Note e-POWER για να επεκταθεί αργότερα στα μοντέλα Kicks, X-Trail και Serena, φτάνοντας τελικά, το 2023, το 42,6% των οχημάτων Nissan που πουλήθηκαν εκεί να φέρουν αυτή την τεχνολογία. Ακολούθησε η Κίνα το 2021, ενώ στην Ευρώπη οι εκδόσεις e-POWER των X-Trail και Qashqai κυκλοφόρησαν το 2022, σημειώνοντας ήδη περισσότερες από 140.000 πωλήσεις.
Η γεωγραφική διασπορά της χρήσης του σε διαφορετικά μοντέλα, που έφτασαν ήδη σε πωλήσεις τις 1.520.000 μονάδες, οδηγεί τώρα τη Nissan στο λανσάρισμα του συστήματος e-POWER στις ΗΠΑ και στον Καναδά μέχρι το 2026.