Mercedes-Benz E-Class Sedan
Audi RS7
BMW iX3
Aston Martin DBS Superleggera Volante
H κορυφαία, ανοιχτή πρόταση της βρετανικής φίρμας ετοιμάζεται να πάρει τη θέση που της αναλογεί στην κορυφή της προϊοντικής πυραμίδας των Βρετανών. Κυρίαρχο στοιχείο αποτελεί η υφασμάτινη αναδιπλούμενη οροφή, η οποία τηρεί ευλαβικά τις αναλογίες του coupe, μεταβάλλοντας μόνο τα απαραίτητα. Τη Volante θα εφοδιάζει η αναβαθμισμένη εκδοχή του θηριώδους V12 των 5,2 λίτρων η οποία αποδίδει 715 ίππους και 900 Nm ροπής. Σε επίπεδο επιδόσεων, με δεδομένο ότι η DBS Superleggera επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα, η Volante λόγω του επιπλέον βάρους που θα προκύψει από την ενίσχυση του πλαισίου και τον μηχανισμό της ηλεκτρικά ελεγχόμενης οροφής θα είναι κατά τι βραδύτερη.
Ford Focus ST
Η «ενδιάμεση» έκδοση επιδόσεων του δημοφιλούς hot-hatch αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της εντός του α’ τριμήνου του 2019. Ξεκινώντας από τον κινητήρα, ελλείψει επίσημων πληροφοριών, οι απόψεις μέχρι στιγμής διίστανται – ή μάλλον, για την ακρίβεια, τριχοτομούνται καθώς ως υποψήφια σύνολα εμφανίζονται ο τρικύλινδρος EcoBoost του 1,5 λίτρου, ο δίλιτρος που εξοπλίζει την τρέχουσα εκδοχή του, αλλά και ο turbo 2,3 λίτρων που εφοδιάζει το Focus RS. Οπως και να έχει, δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι η προσφερόμενη ισχύς θα διαμορφωθεί κοντά στους 270 ίππους, ενώ στην Ευρώπη θα υπάρξει και πετρελαιοκίνητη ST έκδοση με περίπου 200 ίππους. Εξίσου δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η ένταξη ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων για πρώτη φορά στην ιστορία του hot-hatch, το οποίο θα εξακολουθήσει να είναι αποκλειστικά εμπροσθοκίνητο.
Mazda 3
Η νέα γενιά του ιαπωνικού μικρομεσαίου μοντέλου θα κάνει την εμφάνισή της στην επικείμενη έκθεση του Λος Αντζελες με την προοπτική να διασχίσει τον Ατλαντικό εντός του α’ εξαμήνου του 2019 και, αν όλα ευοδωθούν σε σχέση με την ελληνική εκπροσώπηση της φίρμας, να δώσει τη δυνατότητα στους έλληνες καταναλωτές να αποκτήσουν ιδία πείρα των ριζικών βελτιώσεων. Εκτός από τη νέα σχεδίαση, η οποία υπόσχεται μια ακόμα πιο δυναμική υπόσταση, το Mazda 3 θα επωφεληθεί από μια καινούργια, ελαφρύτερη και πιο αποδοτική σε διάταξη αρχιτεκτονική. Η σημαντικότερη, ωστόσο, βελτίωση θα προέλθει από την γκάμα κινητήρων, καθώς θα εξοπλίζεται με τα νέας γενιάς μηχανικά σύνολα SkyActiv-X, στις προδιαγραφές των οποίων εντάσσεται καινοτόμο σύστημα ανάφλεξης μέσω συμπίεσης και υπόσχονται μειωμένες απαιτήσεις κατανάλωσης καυσίμου κατά 20%-30% και αυξημένη ροπή έως και κατά 20%.
Renault Clio
Η νέα γενιά θα κάνει την εμφάνισή της στην έκθεση της Γενεύης, προβάλλοντας μια πιο ώριμη σχεδίαση, αντλώντας χαρακτηριστικά που θα την εναρμονίσουν αισθητικά με το Megane. Αντιστοίχως, δραστικές αλλαγές προβλέπονται στο εσωτερικό του, όπου η πλειονότητα των φυσικών διακοπτών θα αντικατασταθεί από μια κάθετη, σε στυλ ταμπλέτας, οθόνη αφής, η οποία αναμένεται να συμπαρασύρει επί το… ψηφιακότερον το σύνολο της εικόνας του θαλάμου επιβατών. Η Renault έχει ανακοινώσει ότι το νέο Clio θα αποτελέσει μία από τις πλέον τεχνολογικά ενσυνείδητες προτάσεις της κατηγορίας του, κάτι που σημαίνει ότι θα επωφεληθεί από μια σειρά ευφυών συστημάτων, τόσο σε επίπεδο πολυμέσων όσο και υποστήριξης οδηγού, εν είδει προοιμίου για το μέλλον της αυτόνομης οδήγησης. Σε επίπεδο κινητήρων, η γκάμα θα ξεκινά πλέον με τρικύλινδρο turbo 1,0 λίτρου, ενώ δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η παρουσία του νέου κινητήρα 1,3 λίτρων που έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με τη Mercedes-Benz. Σε δεύτερο χρόνο, δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται προσθήκη plug-in υβριδικής έκδοσης.
Range Rover Velar SVR
Κυρίαρχο στοιχείο της κορυφαίας έκδοσης του κομψού SUV της βρετανικής φίρμας αποτελεί ο εξοπλισμός του με τον θηριώδη V8 των 5,0 λίτρων, ο οποίος εφοδιάζει ήδη την αντίστοιχου προσανατολισμού έκδοση του Range Rover Sport, αποδίδοντας 575 ίππους και 700 Nm ροπής, μεγέθη που αναμένεται να διατηρηθούν ανέπαφα και στην περίπτωση του Velar SVR. Toν κινητήρα θα συμπληρώσει αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων το οποίο θα συνδυάζεται με σύστημα τετρακίνησης, ενώ σε ό,τι αφορά τις προσφερόμενες επιδόσεις το Velar SVR αναμένεται να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε λίγο παραπάνω από 4 δευτερόλεπτα, μέγεθος εντυπωσιακό με δεδομένο το βάρος του, το οποίο αγγίζει – ήδη – στις γνωστές εκδόσεις του τα 1.890 κιλά.
Subaru Levorg
Επί του παρόντος το ιαπωνικό sportswagon, το οποίο αναμένεται το 2020, βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο δοκιμών εξέλιξης, κρατώντας καλά κρυμμένα τα μυστικά που αφορούν τις δεδομένες σχεδιαστικές μεταβολές του, οι οποίες θα αντλήσουν τις επιρροές τους από το εντυπωσιακό πρωτότυπο μοντέλο Viziv Tourer Concept. Εξίσου εντυπωσιακές προδιαγράφονται οι αλλαγές που θα συντελεστούν στην αθέατη πλευρά του, όπου θα βρεθεί μια νέα πλατφόρμα – αυτή που ήδη «φιλοξενεί» τα Impreza και XV – η οποία, συνεπικουρούμενης της οριακής αύξησης των διαστάσεών του, αναμένεται να ενισχύσει σημαντικά τις περγαμηνές ευρυχωρίας και πρακτικότητας, αλλά και να συνδράμει στο συνολικά χαμηλότερο βάρος του, κατ’ επέκταση στην αποδοτικότητά του. Την τελευταία θα αναλάβουν να υπερασπιστούν εξίσου οι αναβαθμισμένοι προς αυτή την κατεύθυνση κινητήρες, χωρίς ωστόσο να αποκλείεται και η αύξηση της ισχύος. Φυσικά, η τετρακίνηση θα εξακολουθήσει να αποτελεί σταθερή αξία για το σύνολο των εκδόσεών του.