Mercedes-Benz E-Class Sedan

H ανανεωμένη εκδοχή της E-Class αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της το 2020, δίνοντας, κατά τη συνήθη τακτική της Mercedes-Benz,  μεγαλύτερη έμφαση στον εμπλουτισμό του τεχνολογικού της παλμαρέ παρά σε δραστικές αλλαγές σε ό,τι αφορά τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά της. Ενδεικτικά, μεταξύ των τεχνολογικών νεολογισμών της θα συμπεριληφθεί το νέο σύστημα ευφυών φωτιστικών σωμάτων, Digital Light. Πλην του δεδομένου αυτοματισμού, η συγκεκριμένη τεχνολογία έγκειται στην αξιοποίηση αισθητήρων που «διαβάζουν» το περιβάλλον και στη συνέχεια, με την παρεμβολή επεξεργαστών, μεταβάλλουν αναλόγως τη δέσμη φωτός, εφιστώντας την προσοχή του οδηγού όπου απαιτείται ή προβάλλοντας στην άσφαλτο μια σειρά από σχήματα και σήματα που αναλαμβάνουν είτε να επισημάνουν τη σχετική οδική σήμανση είτε να υποδείξουν την ιδανική κατεύθυνση βάσει του προκαθορισμένου δρομολογίου σε συνεργασία με το σύστημα πλοήγησης.

Audi RS7

Η εκκεντρική προσωπικότητα του RS7 προετοιμάζει την άφιξή της, η οποία αναμένεται στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2019. Οπως και με κάθε RS έκδοση, το RS7 θα επωφεληθεί από στοχευμένες βελτιώσεις σε επίπεδο σχεδίασης, στις οποίες θα συμπεριληφθούν, μεταξύ άλλων, μια κυψελοειδής γρίλια, μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, οι τυπικές RS οβάλ απολήξεις για την εξάτμιση, μια σειρά αεροδυναμικών αναβαθμίσεων, καθώς και μεγαλύτεροι θόλοι οι οποίοι θα φιλοξενούν τροχούς 20-21 ιντσών, αναλαμβάνοντας να σηματοδοτήσουν τον σπορ χαρακτήρα του με την πρώτη ματιά. Στο επίκεντρο του RS7 αναμένεται να βρεθεί ένας νέος, ακόμα ισχυρότερος V8 κινητήρας βενζίνης, ο οποίος θα προσεγγίσει τους 650 ίππους στην «απλή» έκδοση ενώ κάθε άλλο παρά θα πρέπει να αποκλειστεί το ενδεχόμενο αξιοποίησης plug-in υβριδικής τεχνολογίας για την  Performance Package έκδοση, η ισχύς της οποίας αναμένεται να φθάνει τους 700 ίππους.

BMW iX3

Η αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση της Χ3 αναμένεται από το 2019 να εισαγάγει την ηλεκτροκίνηση διά χειρός BMW σε μια νέα, πιο προσιτή εποχή σε σχέση με την εκκεντρικότητα που εκπροσωπούν τα i3 και i8. Για την ακρίβεια, η iX3 δεν θα διαθέτει σημαντικές σχεδιαστικές διαφορές σε σύγκριση με τη συμβατική εκδοχή της, περιοριζόμενη στις απολύτως απαραίτητες, που προκύπτουν από τον ηλεκτρικό χαρακτήρα της. Στην αθέατη πλευρά της αναμένεται να βρεθεί η νέας γενιάς ευέλικτη ηλεκτρική αρχιτεκτονική των Βαυαρών, η οποία θα φιλοξενεί δύο ηλεκτρικά μοτέρ συνδυαστικής ισχύος έως και 540 ίππων, εξασφαλίζοντας και τετρακίνηση. Το σύνολο θα συμπληρώσουν μπαταρίες ιόντων λιθίου, οι οποίες θα εγγυώνται αυτονομία έως και 400 χλμ.

Aston Martin DBS Superleggera Volante

H κορυφαία, ανοιχτή πρόταση της βρετανικής φίρμας ετοιμάζεται να πάρει τη θέση που της αναλογεί στην κορυφή της προϊοντικής πυραμίδας των Βρετανών. Κυρίαρχο στοιχείο αποτελεί η υφασμάτινη αναδιπλούμενη οροφή, η οποία τηρεί ευλαβικά τις αναλογίες του coupe, μεταβάλλοντας μόνο τα απαραίτητα. Τη Volante θα εφοδιάζει η αναβαθμισμένη εκδοχή του θηριώδους V12 των 5,2 λίτρων η οποία αποδίδει 715 ίππους και 900 Nm ροπής. Σε επίπεδο επιδόσεων, με δεδομένο ότι η DBS Superleggera επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα, η Volante λόγω του επιπλέον βάρους που θα προκύψει από την ενίσχυση του πλαισίου και τον μηχανισμό της ηλεκτρικά ελεγχόμενης οροφής θα είναι κατά τι βραδύτερη.

Ford Focus ST

Η «ενδιάμεση» έκδοση επιδόσεων του δημοφιλούς hot-hatch αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της εντός του α’ τριμήνου του 2019. Ξεκινώντας από τον κινητήρα, ελλείψει επίσημων πληροφοριών, οι απόψεις μέχρι στιγμής διίστανται – ή μάλλον, για την ακρίβεια, τριχοτομούνται καθώς ως υποψήφια σύνολα εμφανίζονται ο τρικύλινδρος EcoBoost του 1,5 λίτρου, ο δίλιτρος που εξοπλίζει την τρέχουσα εκδοχή του, αλλά και ο turbo 2,3 λίτρων που εφοδιάζει το Focus RS. Οπως και να έχει, δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι η προσφερόμενη ισχύς θα διαμορφωθεί κοντά στους 270 ίππους, ενώ στην Ευρώπη θα υπάρξει και πετρελαιοκίνητη ST έκδοση με περίπου 200 ίππους. Εξίσου δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η ένταξη ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων για πρώτη φορά στην ιστορία του hot-hatch, το οποίο θα εξακολουθήσει να είναι αποκλειστικά εμπροσθοκίνητο.

Mazda 3

Η νέα γενιά του ιαπωνικού μικρομεσαίου μοντέλου θα κάνει την εμφάνισή της στην επικείμενη έκθεση του Λος Αντζελες με την προοπτική να διασχίσει τον Ατλαντικό εντός του α’ εξαμήνου του 2019 και, αν όλα ευοδωθούν σε σχέση με την ελληνική εκπροσώπηση της φίρμας, να δώσει τη δυνατότητα στους έλληνες καταναλωτές να αποκτήσουν ιδία πείρα των ριζικών βελτιώσεων. Εκτός από τη νέα σχεδίαση, η οποία υπόσχεται μια ακόμα πιο δυναμική υπόσταση, το Mazda 3 θα επωφεληθεί από μια καινούργια, ελαφρύτερη και πιο αποδοτική σε διάταξη αρχιτεκτονική. Η σημαντικότερη, ωστόσο, βελτίωση θα προέλθει από την γκάμα κινητήρων, καθώς θα εξοπλίζεται με τα νέας γενιάς μηχανικά σύνολα SkyActiv-X, στις προδιαγραφές των οποίων εντάσσεται καινοτόμο σύστημα ανάφλεξης μέσω συμπίεσης και υπόσχονται μειωμένες απαιτήσεις κατανάλωσης καυσίμου κατά 20%-30% και αυξημένη ροπή έως και κατά 20%.

Renault Clio

Η νέα γενιά θα κάνει την εμφάνισή της στην έκθεση της Γενεύης, προβάλλοντας μια πιο ώριμη σχεδίαση, αντλώντας χαρακτηριστικά που θα την εναρμονίσουν αισθητικά με το Megane. Αντιστοίχως, δραστικές αλλαγές προβλέπονται στο εσωτερικό του, όπου η πλειονότητα των φυσικών διακοπτών θα αντικατασταθεί από μια κάθετη, σε στυλ ταμπλέτας, οθόνη αφής, η οποία αναμένεται να συμπαρασύρει επί το… ψηφιακότερον το σύνολο της εικόνας του θαλάμου επιβατών. Η Renault έχει ανακοινώσει ότι το νέο Clio θα αποτελέσει μία από τις πλέον τεχνολογικά ενσυνείδητες προτάσεις της κατηγορίας του, κάτι που σημαίνει ότι θα επωφεληθεί από μια σειρά ευφυών συστημάτων, τόσο σε επίπεδο πολυμέσων όσο και υποστήριξης οδηγού, εν είδει προοιμίου για το μέλλον της αυτόνομης οδήγησης. Σε επίπεδο κινητήρων, η γκάμα θα ξεκινά πλέον με τρικύλινδρο turbo 1,0 λίτρου, ενώ δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η παρουσία του νέου κινητήρα 1,3 λίτρων που έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με τη Mercedes-Benz. Σε δεύτερο χρόνο, δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται προσθήκη plug-in υβριδικής έκδοσης.

Range Rover Velar SVR

Κυρίαρχο στοιχείο της κορυφαίας έκδοσης του κομψού SUV της βρετανικής φίρμας αποτελεί ο εξοπλισμός του με τον θηριώδη V8 των 5,0 λίτρων, ο οποίος εφοδιάζει ήδη την αντίστοιχου προσανατολισμού έκδοση του Range Rover Sport, αποδίδοντας 575 ίππους και 700 Nm ροπής, μεγέθη που αναμένεται να διατηρηθούν ανέπαφα και στην περίπτωση του Velar SVR. Toν κινητήρα θα συμπληρώσει αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων το οποίο θα συνδυάζεται με σύστημα τετρακίνησης, ενώ σε ό,τι αφορά τις προσφερόμενες επιδόσεις το Velar SVR αναμένεται να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε λίγο παραπάνω από 4 δευτερόλεπτα, μέγεθος εντυπωσιακό με δεδομένο το βάρος του, το οποίο αγγίζει – ήδη – στις γνωστές εκδόσεις του τα 1.890 κιλά.

Subaru Levorg

Επί του παρόντος το ιαπωνικό sportswagon, το οποίο αναμένεται το 2020, βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο δοκιμών εξέλιξης, κρατώντας καλά κρυμμένα τα μυστικά που αφορούν τις δεδομένες σχεδιαστικές μεταβολές του, οι οποίες θα αντλήσουν τις επιρροές τους από το εντυπωσιακό πρωτότυπο μοντέλο Viziv Tourer Concept. Εξίσου εντυπωσιακές προδιαγράφονται οι αλλαγές που θα συντελεστούν στην αθέατη πλευρά του, όπου θα βρεθεί μια νέα πλατφόρμα – αυτή που ήδη «φιλοξενεί» τα Impreza και XV – η οποία, συνεπικουρούμενης της οριακής αύξησης των διαστάσεών του, αναμένεται να ενισχύσει σημαντικά τις περγαμηνές ευρυχωρίας και πρακτικότητας, αλλά και να συνδράμει στο συνολικά χαμηλότερο βάρος του, κατ’ επέκταση στην αποδοτικότητά του. Την τελευταία θα αναλάβουν να υπερασπιστούν εξίσου οι αναβαθμισμένοι προς αυτή την κατεύθυνση κινητήρες, χωρίς ωστόσο να αποκλείεται και η αύξηση της ισχύος. Φυσικά, η τετρακίνηση θα εξακολουθήσει να αποτελεί σταθερή αξία για το σύνολο των εκδόσεών του.