Οι 12+1 ηλεκτρικές και plug-in υβριδικές προτάσεις

Νέες ευκαιρίες με αφορμή τον νέο κύκλο επιδοτήσεων.

Μια λίστα 13 αυτοκινήτων που καλύπτουν όλη τη γκάμα της αγοράς και ανταποκρίνονται στις ανάγκες κάθε αγοραστή.

Mercedes EQA

Διαθέσιμη με προνομιακούς όρους απόκτησης, η EQA άνοιξε τις πύλες της ηλεκτροκίνησης στο κοινό της premium κατηγορίας συνδυάζοντας σε compact διαστάσεις στυλ, τεχνολογία και πολυτέλεια.

Γνήσια Mercedes σε κάθε πτυχή της, εισήγαγε την έννοια της τεχνητής νοημοσύνης μέσω του κορυφαίου σε χρηστικότητα συστήματος infotainment Mercedes-Benz User Experience με την οθόνη αφής, τον διαισθητικό χειρισμό και τη δυνατότητα ελέγχου όλων των λειτουργιών με τη διάσημη φωνητική εντολή «Ηey Mercedes».

Ταυτόχρονα αξιοποιεί το ίδιο με τη μεγαλύτερη GLB σύστημα πλοήγησης μεηλεκτρική νοημοσύνη το οποίο υποδεικνύει στον οδηγό την ενδεδειγμένη διαδρομή σε όρους αποδοτικότητας, μεγιστοποιεί την αξιοποίηση της ενέργειας και εντοπίζει αν αυτό χρειαστεί τον πλησιέστερο φορτιστή.

Σε αυτά προστίθενται στοιχεία εξοπλισμού και δυνατότητες εξατομίκευσης που καθιστούν της EQA σημείο αναφοράς ανεξαρτήτως έκδοσης ισχύος και διαθέσιμης μπαταρίας.

Στη δικίνητη επιλογή κυριαρχούν οι εκδόσεις EQA 250 (με μπαταρία 66,5 kWh και μέγιστη αυτονομία έως 495 χλμ.) και EQA 250+ (με μπαταρία 70,5 kWh με αυτονομία έως 532 χλμ.) στις οποίες η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα των 140 kW φτάνει τους 190 ίππους.

Ψηλότερα η τετρακίνητη EQA 350 4MATIC απαντά στην ανάγκη για υψηλότερη ιπποδύναμη με τον κινητήρα των 292 ίππων να τροφοδοτείται από μπαταρία 66,5 kWh η οποία επαναφορτίζεται πλήρως σε 6,5 ώρες παρέχοντας αυτονομία έως 438 χλμ.

Peugeot e-208

Προσφάτως ανανεωμένο και ακόμα αιχμηρότερο προς κάθε κατεύθυνση, το e-208 αποτελεί το δημοφιλέστερο ηλεκτρικό supermini της ευρωπαϊκής αγοράς προσφέροντας ένα κράμα που ισορροπεί ανάμεσα στη λογική των περιβαλλοντικών περγαμηνών και ενός αθλητή «τσέπης» που δεν θα προβληματίσει στην πόλη και θα ενθουσιάσει σε μια πιο απαιτητική χάραξη.

Εφοδιασμένο με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 156 ίππων που δίνει τον πιο αθλητικό του εαυτό στο πρόγραμμα Sport, όλες οι παράμετροι του e-208 αποπνέουν ένα δυναμικό ύφος. Aπό την τρισδιάστατη απεικόνιση του οδηγοκεντρικού i-Cockpit, το χαρακτηριστικά μικρό τιμόνι ως τα πιο ορατά «νύχια» στα άκρα της όψης του και τις νέας σχεδίασης ζάντες η γαλλική φίρμα επέλεξε να αναδείξει ακόμα περισσότερο τη «fun» πλευρά του.

Aυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι ένα απολύτως συνειδητοποιημένο ενεργειακά ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης χάρη στην μπαταρία των 51 kWh που εξασφαλίζει αυτονομία 400 χλμ. και αναδεικνύει τον καλύτερο, από πλευράς εξοικονόμησης ενέργειας, εαυτό της στα προγράμματα Eco και Normal.

Η φόρτιση μπορεί να πραγματοποιηθεί με ισχύ έως 100 kW, κάτι που μεταφράζεται σε παραμονή 13 λεπτών σε φορτιστή για την αναπλήρωση ενέργειας που αντιστοιχεί σε διαδρομές 100 χλμ. ενώ μια πλήρης φόρτιση μέσω wallbox απαιτεί περίπου τεσσερισήμισι ώρες.

Nissan Ariya

Διαθέσιμο με έκπτωση 5.000 ευρώ, το κυρίαρχο δείγμα ηλεκτροκίνησης στην γκάμα της Nissan είναι ένα coupe crossover με μεγαλύτερες διαστάσεις από αυτές του Qashqai αλλά και με την πιο minimal αισθητική από κάθε άλλο μοντέλο της ιαπωνικής μάρκας.

Παράλληλα το κύριο χαρακτηριστικό του είναι η ευρυχωρία του θαλάμου επιβατών ενώ ο χώρος αποσκευών ξεκινά από τα 468 λίτρα στη δικίνητη εκδοχή του και από τα 408 λίτρα στην τετρακίνητη.

Σε τεχνολογικό επίπεδο το Ariya υποστηρίζει τη φουτουριστική υπόστασή του διαθέτοντας μεταξύ άλλων δίδυμες οθόνες 12,3 ιντσών για το σύστημα infotainment και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και δυνατότητα αναβάθμισης λογισμικού Over The Air χωρίς ανάγκη πρόσβασης σε σημείο συντήρησης μοντέλων Nissan. Ταυτόχρονα οι λειτουργίες ProPILOT, ProPILOT Park και Head-up Display υποστηρίζουν τον οδηγό όταν κινείται στον αυτοκινητόδρομο ή αλλού και όταν σταθμεύει.

Αναμφισβήτητο highlight του αποτελεί η ηλεκτρική τετρακίνηση e-4ORCE που συνδυάζεται με την ισχυρότερη έκδοση των 306 ίππων ενώ στη βάση της γκάμας βρίσκονται οι δικίνητες, ισχύος 218 και 242 ίππων, εκδόσεις σε συνδυασμό με μπαταρίες καθαρής χωρητικότητας 63 kWh και 87 kWh, που εξασφαλίζουν αυτονομία έως 533 χλμ.

Jeep Avenger

«Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ευρώπη» το 2023, πριν ακόμη εμφανιστούν οι εκδόσεις του με τους κινητήρες βενζίνης, το αμιγώς ηλεκτρικό Avenger κατάφερε σε σύντομο χρονικό διάστημα να αφήσει το αποτύπωμα της Jeep στην κατηγορία των B-SUV.

Οι αστικού προσανατολισμού διαστάσεις του, με μήκος 4,08 μέτρα, ο ηλεκτροκινητήρας των 115 kW, απόδοσης 156 ίππων και 260 Nm ροπής που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο μονής σχέσης και η κίνηση στους μπροστινούς τροχούς καθορίζουν το ύφος του εξασφαλίζοντας σβέλτες μετακινήσεις εντός και εκτός πόλης με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Η Jeep τοποθετεί στο Avenger μια μπαταρία χωρητικότητας 54 kWh, για τη φόρτιση της οποίας αξιοποιείται ένας ενσωματωμένος φορτιστής τριφασικού ρεύματος 11 kW με χρόνο επαναφόρτισης σε wallbox εναλλασσόμενου AC ρεύματος 11 kW που προσεγγίζει τις 5 ώρες και 30 λεπτά. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα χρήσης ταχυφορτιστή συνεχούς DC ρεύματος 100 kW που μειώνει τον απαιτούμενο χρόνο σε 24 λεπτά.

Μία πλήρης φόρτιση εξασφαλίζει αυτονομία 400-600 χλμ., αξιοποιώντας εν κινήσει και την επιλογή «B» (Brake) στο αυτόματο κιβώτιο για μεγαλύτερη ανάκτηση ενέργειας, ενώ το σύστημα «selec-terrain» τού επιτρέπει μέσω των διαφορετικών προγραμμάτων να κινηθεί σε δύσκολα εδάφη.

Citroen C5 Aircross PHEV

To C5 υπήρξε το πρώτο μοντέλο της γαλλικής φίρμας που υποδέχθηκε στην γκάμα του plug-in υβριδική τεχνολογία και, αυτονόητα, εξακολουθεί να την προσφέρει στην προσφάτως ανανεωμένη εκδοχή του και μάλιστα εις διπλούν σε διαμορφώσεις ισχύος 180 και 225 ίππων, η απόκτηση των οποίων είναι ακόμα πιο ελκυστική χάρη στο πρόγραμμα της Citroen Winter Sales.

Με την τοποθέτηση μιας βελτιωμένης μπαταρίας 13,2 kWh η ηλεκτρική αυτονομία ανέρχεται πλέον σε έως 64 χλμ. ενώ οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ξεκινούν, αναλόγως της έκδοσης, από 28 γρ./χλμ. ή 35 γρ./χλμ. Η φόρτιση της μπαταρίας μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω wallbox και της συνδρομής του καλωδίου 7,4 kW σε χρόνο δύο ωρών.

Και στις δύο plug-in hybrid εκδόσεις συναντάμε τον συνδυασμό του κινητήρα 1,6 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ 110 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων που ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης προσφέρουν είτε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία είτε υβριδική με γνώμονα τις συνθήκες και την εξοικονόμηση ενέργειας ή τις επιδόσεις.

Ανεξαρτήτως συνόλου αυτό που επίσης εξακολουθεί σταθερά να προσφέρει το ανανεωμένο C5 Aircross είναι ο συνδυασμός ευρυχωρίας, χρηστικότητας και άνεσης χάρη στη διάσημη προοδευτική ανάρτηση, τα καθίσματα Advanced Comfort, αλλά και την εναλλακτική ματιά στη σχεδίαση που ισορροπεί την ευκολία με την αισθητική, αξίες που διέπουν και τον γενναιόδωρο εξοπλισμό του.

Fiat 500e

Έχοντας τα σκήπτρα του δημοφιλέστερου ηλεκτρικού αυτοκινήτου πόλης στην Ευρώπη για δύο συνεχόμενες χρονιές, το 500e είναι εξίσου το μοναδικό που, παρά το μέγεθός του, προσφέρει τόσο πολλές επιλογές εξατομίκευσης και διαφοροποίησης με δεδομένο και ότι εκτός από τις εκδόσεις hatchback και cabrio περιλαμβάνει στην γκάμα του και την έκδοση αμαξώματος 3+1 με μία επιπλέον πλευρική πόρτα για όσους επιθυμούν μεγαλύτερη χρηστικότητα.

Διαθέσιμο με μπαταρία 42 kWh και μοτέρ 118 ίππων, το ηλεκτρικό 500 προσφέρει αυτονομία από 320 χλμ., η οποία μπορεί να φτάσει έως και τα 460 χλμ. με την προϋπόθεση αποκλειστικής κίνησης εντός των αστικών τειχών. Η φόρτιση μπορεί να πραγματοποιηθεί με ισχύ έως 85 kW, κάτι που σημαίνει την αναπλήρωση της ενέργειας έως το 80% σε χρόνο 35 λεπτών.

Παράλληλα εκτός από τις στιλιστικές επιλογές που συνηγορούν στην ποιότητα εντός και εκτός, το 500e διαθέτει μια εκτεταμένη λίστα εξοπλισμού όπου περιλαμβάνονται τα «κρίσιμα» συστήματα ανίχνευσης της κόπωσης οδηγού, αυτόνομης πέδησης, διατήρησης της πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας αλλά και τα απαιτούμενα για την εποχή Apple CarPlay και Android Auto με ασύρματη συνδεσιμότητα στην κεντρική οθόνη των 10,25 ιντσών, προσφέροντας όλες τις σύγχρονες ψηφιακές ευκολίες.

Opel Corsa Electric

H ηλεκτρική έκδοση του best-seller μοντέλου στην Ελλάδα το 2023 ανεξαρτήτως κατηγορίας και τιμής πώλησης, διατίθεται οπτικά και τεχνολογικά ανανεωμένη και με το όφελος απόσυρσης και ανταλλαγής που ισχύει για όλα τα ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα Opel.

Η νέα μάσκα Vizor σε συνδυασμό με τα full LED φωτιστικά σώματα το διακρίνουν αισθητικά από το παρελθόν, ενώ στο εσωτερικό ο διακόπτης τύπου «toggle» αντικαθιστά τον επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων. Μέσω της νέας οθόνης αφής 10 ιντσών ο οδηγός έρχεται σε επαφή με το νέο interface που καθιστά πιο γρήγορη την απόκριση στις εντολές του ενώ η πρόσβαση στα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης ADAS γίνεται μέσω φυσικού διακόπτη.

Με μήκος 4,06 μέτρα και χώρο αποσκευών από 267 λίτρα εξοπλίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 115 KW, απόδοσης 156 ίππων και 260 Nm ροπής, μια υψηλής απόδοσης αντλία θερμότητας και μια πιο συμπαγή μπαταρία χωρητικότητας 51 kWh που εξασφαλίζει αυτονομία έως 403 χλμ., ενώ στην έκδοση των 136 ίππων η μπαταρία των 50 kWh παρέχει αυτονομία κίνησης 357 χλμ.

Κοινό χαρακτηριστικό και των δύο εκδόσεων είναι η οκταετής (ή για 160.000 χλμ.) εγγύηση της μπαταρίας.

Mercedes-EQB

Το προαιρετικά επταθέσιο SUV της Mercedes EQ συνδυάζει το πλεονέκτημα που παρέχει στους σχεδιαστές η ηλεκτρική τεχνολογία, την τεχνογνωσία στην εκμετάλλευση κάθε εκατοστού αλλά και την off-road παράδοση της μάρκας.

Εξαιρετικά αποδοτικό λόγω και του χαμηλού αεροδυναμικού συντελεστή του, χωράει στα 4,684 μέτρα του μήκους του πέντε ή επτά επιβάτες είτε ως το πιο ευέλικτο οικογενειακό SUV μηδενικών εκπομπών ρύπων είτε ως μέσο απόδρασης με πολύ χώρο για όσα ένα αγαπημένο σπορ απαιτεί.

Η hi-tech προσέγγισή της αποκαλύπτεται σε κάθε λεπτομέρεια, είτε πρόκειται για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Mercedes-Benz User Experience με τις δύο διαδοχικά τοποθετημένες οθόνες υψηλής ευκρίνειας και την ειδική ενότητα ενδείξεων EQ, μέσω της οποίας ο οδηγός ελέγχει παραμέτρους σχετικά με την κατανάλωση ή τη διατήρηση ενέργειας, την αυτονομία και τη φόρτιση της μπαταρίας, είτε για την πλοήγηση με τη λειτουργία Electric Intelligence που υπολογίζει την ταχύτερη διαδρομή προς κάθε προορισμό προβλέποντας ακόμη και πιθανές αναγκαίες στάσεις για φόρτιση.

Η πλήρης φόρτιση της EQB 250, απόδοσης 190 ίππων, με μπαταρία 66,5 kWh, απαιτεί 6 ώρες και 30 λεπτά εξασφαλίζοντας αυτονομία έως 495 χλμ. ενώ στην EQB 250+ η μπαταρία των 70,5 kWh επαναφορτίζεται σε 7 ώρες και 25 λεπτά παρέχοντας αυτονομία κίνησης έως 507 χλμ.

DS7 E-Tense

Το γαλλικό μοντέλο υπήρξε προϊοντικό ορόσημο στην ιστορία της DS καθώς σηματοδότησε την ανεξαρτητοποίησή της φίρμας από τη Citroen. Πλέον στη νεότερη εκδοχή του και καθώς η DS ανεβάζει ολοένα τον πήχη της εκκεντρικότητας αποτελεί από τα πιο πληθωρικά όσο και μεγαλύτερα C-SUV με μήκος 4,593 μ., μεταξόνιο 2,738 μ.,εγγυάται άφθονους χώρους και πορτμπαγκάζ 555 λίτρων που δεν μεταβάλλεται σε όγκο στις ηλεκτροκίνητες εκδόσεις του.

Αυτές είναι τρεις και υιοθετούν plug-in υβριδική τεχνολογία προσφέροντας ισχύ 225, 300 και 360 ίππων, με την τελευταία να αποτελεί ένα ενδιαφέρον μείγμα καθώς εκτός από τη γενναιόδωρη απόδοση που εξασφαλίζει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 235 χλμ./ώρα, διαθέτει μικρότερη απόσταση από το έδαφος και μεγαλύτερα μετατρόχια, υπογραμμίζοντας τον αθλητικό της χαρακτήρα.

Ανεξαρτήτως plug-in υβριδικής επιλογής ο κινητήρας βενζίνης 1,6 λίτρων σε συνδυασμό με ένα (225 PS) ή δύο ηλεκτρικά μοτέρ (300 και 360 PS) αποτελεί κοινό παρονομαστή σε συνδυασμό με την μπαταρία των 14,2 kWh που προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία, με μικρές διαφορές ανάμεσα στις εκδόσεις, καθώς κυμαίνεται μεταξύ 62 και 67 χλμ.

Παράλληλα οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ξεκινούν από τα 27 γρ./χλμ. και τα 40 γρ./χλμ. για την κορυφαία έκδοση των 360 ίππων, η οποία είναι τετρακίνητη όπως και αυτή των 225 ίππων. Αυτό που επίσης αποτελεί κοινό παρονομαστή είναι το άγγιγμα της DS σε αισθητική και εξοπλισμό που δημιουργούν μια πολυτελή πρόταση με ένα διαφορετικό βλέμμα.

Renault Captur Ε-Τech PHEV

Το δημοφιλές crossover της γαλλικής φίρμας διαθέτει από τις πλέον πολυσυλλεκτικές γκάμες στην κατηγορία του περιλαμβάνοντας και μια plug-in υβριδική έκδοση η οποία αυτονόητα προσφέρει και τα περισσότερα οφέλη σε ό,τι αφορά το ισοζύγιο ισχύος/αποδοτικότητας.

Ειδικότερα, το Captur E-Tech PHEV επωφελείται από ένα σύνολο αποτελούμενο από κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρων 92 ίππων και δύο ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 66 και 34 ίππων, με τον πρώτο να λειτουργεί, αναλόγως του στυλ οδήγησης, συνδυαστικά με το μοτέρ βενζίνης και τον δεύτερο να αναλαμβάνει χρέη γεννήτριας εφόσον η ενέργεια της μπαταρίας ιόντων λιθίου χωρητικότητας 9,8 kWh καταλυθεί και για την τροφοδοσία των περιφερειακών συστημάτων.

Να σημειωθεί ότι η μπαταρία εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία 50 χλμ. ενώ η φόρτιση απαιτεί τρεις ώρες σε wallbox ή πέντε σε οικιακή πρίζα. H συνδυαστική ισχύς διαμορφώνεται σε 160 ίππους και 205 Nm ροπής καθιστώντας τη συγκεκριμένη έκδοση την ισχυρότερη της γκάμας αλλά και ταυτόχρονα την αποδοτικότερη, με τις σχετικές τιμές να διαμορφώνονται σε 48 γρ./χλμ. για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και την κατανάλωση καύσιμου σε 1,3 λίτρα/100 χλμ.

Με δεδομένη τη θέση της έκδοσης στην κορυφή της γκάμας το crossover των 4,227 μ. που έλκει την καταγωγή του από το Clio διαθέτει πληρέστατο εξοπλισμό με δύο οθόνες στο εσωτερικό 7,0 ή 10,2 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και 9,3 ιντσών για το infotainment, ενώ είναι το μοναδικό της γκάμας όπου η πίσω ανάρτηση αποτελείται από διάταξη πολλαπλών συνδέσμων, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την οδική συμπεριφορά του.

Audi Q4 e-tron

Με τη μεγαλύτερη γκάμα εκδόσεων στην κατηγορία του είτε βλέπουμε το κλασικό SUV αμάξωμα είτε το coupe Sportback, το Q4 e-tron αποπνέει με τη hi-end αίσθηση και τη γεωμετρική σχεδίασή του τις αξίες της Audi, η οποία στο πεδίο της ηλεκτροκίνησης εξελίχθηκε νωρίτερα από άλλους σε πρωταγωνίστρια.

Αναμφίβολα premium με οθόνες 12,3 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και 11,6 ιντσών για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MMI, σύστημα Head-up display στο οπτικό πεδίο του οδηγού με λειτουργίες επαυξημένης πραγματικότητας και συστήματα υποβοήθησης οδήγησης που αλληλεπιδρούν μεταξύ τους, εξαργυρώνει τις εξωτερικές διαστάσεις του προς όφελος των διαθέσιμων χώρων για τους επιβάτες.

Μια ματιά στη σειρά των εκδόσεών του (35, 40, 45, 50, 55) αποκαλύπτει ηλεκτρικά σύνολα απόδοσης 170, 204, 286, 299 και 340 ίππων, με τις νεότερες από αυτές να διαθέτουν νέα μπαταρία χωρητικότητας 82 kWh, η οποία εξασφαλίζει ταχύτερη φόρτιση στα 135 kW για τα μοντέλα με κίνηση στους πίσω τροχούς και έως 175 kW στα τετρακίνητα quattro, με κοινό χαρακτηριστικό την αποτελεσματικότερη διαχείριση της ενέργειας της μπαταρίας που αποφέρει μεγαλύτερη αυτονομία, η οποία φτάνει έως και τα 562 χλμ.

Toyota C-HR PHEV

To ιαπωνικό crossover δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις, καθώς υπήρξε κατά γενική ομολογία το μοντέλο που οδήγησε την Toyota ένα βήμα μακρύτερα, προσθέτοντας στις πάγιες αξίες της που αφορούν την αξιοπιστία και τις εναλλακτικές τεχνολογίες και αυτό της σχεδιαστικής τόλμης με κάτι παραπάνω από απλή επιτυχία.

Πλέον στη δεύτερη γενιά του εκτός από τις βελτιώσεις τόσο σε επίπεδο στυλ όσο και ευρυχωρίας/χρηστικότητας χάρη σε μια αναθεώρηση των σχεδιαστικών χαρακτηριστικών του και του αυξημένου πλάτους το C-HR υποδέχτηκε στην γκάμα του και μια πρωτοεμφανιζόμενη plug-in υβριδική έκδοση η οποία τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας προσφέροντας ισχύ 223 ίππων. To plug-in υβριδικό σύνολο αποτελείται από ένα δίλιτρο κινητήρα βενζίνης 152 ίππων, ένα ηλεκτρικό μοτέρ 163 ίππων ενσωματωμένο στο σύστημα μετάδοσης και μπαταρία ιόντων λιθίου 13,8 kWh.

Η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά στους μπροστινούς τροχούς με τη συνδρομή ενός βελτιωμένου κιβωτίου eCVT. H ηλεκτρική αυτονομία προσδιορίζεται σε 66 χλμ., ενώ η επαναφόρτιση της μπαταρίας απαιτεί περίπου τέσσερις ώρες. Οι επιδόσεις συνοψίζονται σε επιτάχυνση από 0-100 σε 7,3 δ.λ. ενώ η μέγιστη ταχύτητα ανέρχεται σε 180 χλμ./ώρα.

Ταυτόχρονα με τα παραπάνω το C-HR PHEV εμφανίζει εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 19 γρ./χλμ. και κατανάλωση καυσίμου 0,8 λίτρο/100 χλμ. διαθέτοντας εντυπωσιακές περιβαλλοντικές περγαμηνές για ένα crossover με μήκος 4,36 μ. όπου θα πρέπει να συνυπολογίσετε και τη βελτιωμένη οδική συμπεριφορά χάρη στις βελτιώσεις σε πλαίσιο και σύστημα διεύθυνσης.

Hyundai Kona Electric

Για τη νέα γενιά του Kona η Hyundai επέλεξε τη θεαματική αναβάθμισή του σε κάθε πτυχή του. Ξεκινώντας από τις σαφώς μεγαλύτερες διαστάσεις του με το μήκος να διαμορφώνεται σε 4,355 μ. και το μεταξόνιο σε 2,66 μ., το ελληνικό αυτοκίνητο της χρονιάς για το 2024 υπόσχεται σαφώς περισσότερη άνεση αλλά και χρηστικότητα, όπως αποδεικνύει το παραπάνω από 160 λίτρα μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ όγκου 466 λίτρων.

Αντιστοίχως πιο πληθωρικές είναι και οι αμιγώς ηλεκτρικές επιλογές, δύο στον αριθμό, η βασική με μπαταρία 48,4 kWh και ηλεκτρικό μοτέρ 156 ίππων και 255 Nm ροπής με αυτονομία 377 χλμ. και η ισχυρότερη 218 ίππων Long Range, η οποία επωφελείται από μπαταρία 65,4 kWh εξασφαλίζοντας αυτονομία 514 χλμ.

Να σημειωθεί ότι η επαναφόρτιση μπορεί να πραγματοποιηθεί με ισχύ έως 102,3 kW σε DC φορτιστή, κάτι που σημαίνει ότι η Long Range μπορεί να αναπληρώσει την ενέργειά της έως το 80% σε 41 λεπτά.

Πλην των χωροταξικών κα ηλεκτρικών διατυπώσεων εξίσου εντυπωσιακή είναι και η προσέγγιση στο εσωτερικό, με κυρίαρχες δύο οθόνες 12,3 ιντσών σε ενιαία διαμόρφωση και μια μίνιμαλ όσο και ποιοτικά άρτια προσέγγιση σε υφές, υλικά και design που ευνοούν την αίσθηση ευρυχωρίας.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.