Εχουν περάσει πλέον δύο χρόνια από το σοκ της αλλαγής ιδιοκτησίας της Opel και τη μετάβασή της από το χαρτοφυλάκιο της General Motors σε αυτό του γαλλικού ομίλου PSA. Ελάχιστοι φαντάζονταν το 2017 πως μια ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία με τεράστιες οικονομικές απώλειες θα μπορούσε να επιβιώσει υπό την καθοδήγηση των σημαντικότερων ανταγωνιστών της, ωστόσο η ιστορία επιβράβευσε την πρωτόγνωρη – και βίαιη – προσαρμογή των Γερμανών στα νέα δεδομένα: επιστρέφοντας στην κερδοφορία γυρίζουν οριστικά σελίδα, κάνοντας το μεγαλύτερο βήμα της ιστορίας τους που οδηγεί – και – στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.

Το αμιγώς ηλεκτρικό Corsa ήταν το πρώτο δείγμα γραφής της έκτης γενιάς του δημοφιλούς μοντέλου καθώς ακολούθησε η παρουσίαση των εκδόσεων με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Η εξέλιξή του ολοκληρώθηκε σε λιγότερο από τρία χρόνια καθώς οι Γάλλοι αγνόησαν ό,τι είχε συμβεί μέχρι να αναλάβουν τα ηνία, διατήρησαν τους ανθρώπους και επέβαλαν την άποψή τους: το νέο Corsa έπρεπε να βασιστεί στην ίδια αρχιτεκτονική με τα Peugeot 208 και DS3 Crossback. To τελικό αποτέλεσμα δείχνει εντυπωσιακά κομψό, με τον Mark Adams, επικεφαλής σχεδιασμού της Opel, να υποστηρίζει ότι η λατρεία των καταναλωτών προς τα SUV έκανε το έργο του ευκολότερο.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω