Σχεδιασμένη παράλληλα με την αγωνιστική Mustang GT3, με προσαρμοζόμενη ανάρτηση που διαφοροποιεί τη σκληρότητα των αμορτισέρ και το ύψος του αμαξώματος από το έδαφος για οδήγηση σε πίστα ή δρόμο, ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα, κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 ταχυτήτων, άξονα μετάδοσης της κίνησης από ανθρακονήματα, ζάντες από μαγνήσιο, κεραμικά φρένα και εξάτμιση από τιτάνιο η Mustang GTD αποτελεί το νεότερο αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων της Ford με άδεια κυκλοφορίας σε δημόσιο δρόμο και ταυτόχρονα την πιο ακραία υλοποίηση του συγκεκριμένου μοντέλου.

Στόχος της ομάδας που ασχολείται με την εξέλιξή του ήδη από το 2021 σε μια «ξεχασμένη» αποθήκη-γκαράζ στο Michigan των ΗΠΑ ήταν η δημιουργία μιας Mustang που θα μπορεί να αναμετρηθεί με τα καλύτερα ευρωπαϊκά σπορ αυτοκίνητα. Για αυτόν το σκοπό επέλεξαν τον V8 υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 5,2 λίτρων με απόδοση 800 ίππων, η χρήση του οποίου μπορεί να αποφέρει χρόνο γύρου μικρότερο των επτά λεπτών στην «πράσινη κόλαση» του Nürburgring στη Γερμανία.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω