Θεωρητικά, αυτοκίνητα σαν το i10 καλύπτουν βασικές ανάγκες μετακίνησης, άρα οποιαδήποτε επιλογή πέρα από την εισαγωγική έκδοση κυβισμού και ισχύος μοιάζει με περιττή πολυτέλεια. Στη Hyundai ωστόσο έχουν διαφορετική άποψη – και – για το μικρότερο μοντέλο της γκάμας τους, το οποίο σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό του όχι μόνο εξοπλίζουν με διαφορετικά μοτέρ – 1,0 λίτρου / 65 ίππων και 1,2 λίτρων / 87 ίππων -, αλλά παρέχουν και την ευκαιρία επιλογής μεταξύ καλά εξοπλισμένων εκδόσεων με κορυφαία την Premium της δοκιμής μας, η οποία κοστίζει 12.190 ευρώ. Η πενταετής εγγύηση και η οδική βοήθεια αποτελούν κοινό τόπο για τα μοντέλα της κορεατικής φίρμας, άρα εστιάζοντας στην ουσία, ο κορυφαίος χώρος αποσκευών των 252 λίτρων και ο σύγχρονος σχεδιασμός του εσωτερικού του, παρά τα σκληρά πλαστικά, αποτελούν αναμφίβολα σημεία που το κάνουν να ξεχωρίζει.

Περισσότερο ευρύχωρο από τα ανταγωνιστικά του μοντέλα, υπερτερεί εκείνων τόσο σε ό,τι αφορά τον εξοπλισμό του όσο και στον δρόμο, με το «μυστικό» να εντοπίζεται στη λειτουργία της ανάρτησης ενώ η δεδομένη ευστάθεια του i10 αναδεικνύεται περισσότερο από την υψηλότερη ισχύ που κάνει τα πράγματα πολύ πιο εύκολα από άποψη επιδόσεων σε περιαστικές διαδρομές με λιγότερη κίνηση. Και καθώς η ροπή του ισχυρότερου μοτέρ είναι κατά 27 Nm περισσότερη σε σύγκριση με τον κινητήρα του 1,0 λίτρου, η ελαστικότητα του κινητήρα εξασφαλίζει τη διατήρηση της κατανάλωσης καυσίμου σε απολύτως λογικά επίπεδα, καθώς δεν χρειάζεται να τον πιέσεις για να έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω