n Μπορεί η πρόβλεψη για τις ετήσιες πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων στη Δυτική Ευρώπη το 2018 να αναθεωρείται προς τα κάτω (στα 14,41 εκατομμύρια μονάδες έναντι της αρχικής των 14,5 εκατομμυρίων), προβάλλοντας ως δικαιολογία την αναστάτωση που επέφερε στα εργοστάσια το νέο πρότυπο μετρήσεων κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων WLTP, ωστόσο οι αναλυτές ανησυχούν κυρίως για την εύθραυστη κατάσταση της ιταλικής οικονομίας και τα «απόνερα» της υπόθεσης Brexit που ενδέχεται να δημιουργήσει μέγα ζήτημα με την παραγωγή αυτοκινήτων και κινητήρων στο βρετανικό έδαφος, άρα και στις πωλήσεις τους στην Ευρώπη.
n Η επικείμενη επιστροφή της Mazda στην ελληνική αγορά μέσω ισχυρού επιχειρηματικού ομίλου καθιστά επίκαιρη και για τη χώρα μας την πρεμιέρα του νέου Mazda3 στην έκθεση αυτοκινήτου του Λος Αντζελες στα τέλη Νοεμβρίου. Το μικρομεσαίο ιαπωνικό μοντέλο αναμένεται να εμφανιστεί εκεί σε hatchback και sedan εκδόσεις, ενώ οι κινητήρες 2,0 και 2,5 λίτρων θεωρούνται downsizing για τις ΗΠΑ. Στην Ευρώπη το αυτοκίνητο θα εξοπλίζεται με μοτέρ χαμηλότερου κυβισμού, ωστόσο η ηγεσία της εταιρείας δρομολογεί την καθολική χρήση ήπιων υβριδικών και plug-in υβριδικών συνόλων, ώστε να μην αντιμετωπίσει προβλήματα με τις αυστηρές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων, οι οποίες αν δεν εναρμονιστεί μπορεί να τη θέσουν αυτόματα εκτός αγοράς.