Το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Νοεμβρίου θα ξεκινήσουν στη χώρα μας οι παραδόσεις του Nissan Qashqai με τον βενζινοκινητήρα των 1,3 λίτρων σε δύο επίπεδα ισχύος 140 και 160 ίππων. Οι συγκεκριμένες εκδόσεις αντικαθιστούν εκείνες των 1,2 λίτρων με τους 115 ίππους και 1,6 λίτρων με τους 163 ίππους, διαθέτοντας καλύτερη ροπή (240 Nm στην έκδοση των 140 ίππων με μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων και 260-270 Nm στην έκδοση των 160 ίππων με μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων και αυτόματο διπλού συμπλέκτη DCT επτά σχέσεων αντίστοιχα). Κοινό στοιχείο αποτελεί η μετάδοση της κίνησης στους μπροστινούς τροχούς ενώ όλες εναρμονίζονται με το νέο πρότυπο εκπομπών ρύπων Euro 6d-Temp και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από 121 γρ./χλμ., με μέση κατανάλωση καυσίμου 5,3 λίτρα/100 χλμ. Παράλληλα, το νέο Qashqai εξοπλίζεται με το αναβαθμισμένο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας NissanConnect που διαθέτει περισσότερες έξυπνες λειτουργίες. Η τιμή εκκίνησης του μοντέλου υπολογίζεται (κατ’ εκτίμηση) στις 20.500 ευρώ.

n Εναν εντελώς νέο κινητήρα στα μονοθέσια του 2019 σκοπεύει να παρουσιάσει η Renault με στόχο να προσεγγίσει τις επιδόσεις των Mercedes και Ferrari, σύμφωνα με τον επικεφαλής της αγωνιστικής της ομάδας Cyril Abiteboul. «Η σταθερότητα πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα για τη λειτουργία μιας ομάδας, αλλά την ίδια στιγμή πρέπει να είσαι αρκετά γενναίος για να προχωρήσεις μπροστά όταν αντιλαμβάνεσαι ότι κάτι δεν είναι αρκετά καλό ή ότι δεν αποδίδει».

n Η πρόθεση της Citroen να παρουσιάσει ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο C1 συμπαρασύρει τόσο την Peugeot όσο και την Toyota καθώς τα 108 και Aygo αντίστοιχα αποτελούν τα δύο άλλα μοντέλα του κοινού επιχειρηματικού σχεδίου που υλοποιούν ήδη από την προηγούμενη δεκαετία ο όμιλος PSA και οι Ιάπωνες. Αν τα σχέδια ευοδωθούν, τότε τα μικρότερα ηλεκτρικά μοντέλα των τριών κατασκευαστών θα έχουν αυτονομία 160-200 χιλιομέτρων χρησιμοποιώντας μπαταρίες 20-30 kWh.