Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Station Wagon της ελληνικής αγοράς απαντά πειστικά στα ζητούμενα εκείνων που δεν υποκύπτουν στη δημοφιλία των αντίστοιχης τεχνολογίας SUV, αλλά απαιτούν αυξημένους χώρους, ικανοποιητική αυτονομία κίνησης και (κυρίως) προσιτή τιμή αγοράς.
Με μήκος 4,60 μέτρα προσφέρει υπερεπαρκείς χώρους για επιβάτες και αποσκευές χάρη στο μεταξόνιο των 2,659 μέτρων, με τον όγκο του πορτμπαγκάζ να ξεκινά από τα 479 λίτρα (με τα καθίσματα πλήρως λειτουργικά) και να εκτινάσσεται στα 1.367 λίτρα με την αναδίπλωσή τους.
Οι υποψήφιοι αγοραστές έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν μεταξύ δύο εκδόσεων ισχύος, χωρητικότητας μπαταρίας και αυτονομίας.
Στην πρώτη από αυτές, η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα φτάνει τους 177 ίππους ενώ η μπαταρία των 50,3 kWh (με δυνατότητα και ταχυφόρτισης σε 40 λεπτά έως το 80% της χωρητικότητάς της) εξασφαλίζει αυτονομία 320 χλμ.
Μεγαλύτερη αυτονομία, η οποία φτάνει τα 400 χλμ., παρέχει η επόμενη έκδοση, η οποία έχει μεν μεγαλύτερη μπαταρία (61,1 kWh) αλλά μικρότερη απόδοση που αγγίζει τους 177 ίππους.
Το βάρος του MG5 αρχίζει από τα 1.562 κιλά, η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος είναι 11,5 εκατοστά και οι τιμές πώλησης ξεκινούν από τις 28.300 ευρώ για την έκδοση με την μπαταρία των 50,3 kWh και τις 32.800 ευρώ για εκείνη με την μπαταρία των 61,1 kWh, με την επιδότηση του προγράμματος ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ 2 στο οποίο υπόκεινται.