Mετά την αποκάλυψη της EQS και της EQB η γερμανική φίρμα συνεχίζει με ταχείς ρυθμούς τις ηλεκτρικές προσθήκες στην γκάμα της, με την επόμενη άφιξη να έχει ήδη προγραμματιστεί για τον προσεχή Σεπτέμβριο και τη διεθνή Εκθεση του Μονάχου… πρώην Φρανκφούρτης. Mέχρι τότε η EQE συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης στο Nurburgring και παρά το καμουφλάζ είναι σαφές ότι υιοθετεί μια αεροδυναμική σιλουέτα στα πρότυπα της EQS. Από την ηλεκτροκίνητη ναυαρχίδα της Mercedes-Benz θα προέλθει άλλωστε και η ηλεκτρική τεχνολογία καθώς η EQE θα έχει ως αφετηρία την ίδια αρχιτεκτονική με την κωδική ονομασία EVA. Η αποδοτική διάταξη που εξασφαλίζει το συγκεκριμένο δάπεδο αναμένεται να αξιώσει την EQE με χώρους ανάλογους της συμβατικής S-Class. Προς το παρόν δεν υπάρχουν επίσημα στοιχεία για αποδόσεις και μπαταρίες, ωστόσο δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι η EQE θα επωφεληθεί από συστοιχίες ιόντων λιθίου έως και 107,8 kWh, οι οποίες στην περίπτωση της EQS εγγυώνται αυτονομία που φτάνει έως και τα 770 χλμ.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω