Mercedes-AMG GT: Ζήτω ο βασιλιάς!

Το γερμανικό sportscar ξεκίνησε τις διαδικασίες δοκιμών που θα οδηγήσουν στη νέα γενιά του και παρά την οικεία σιλουέτα, η Mercedes έχει ήδη φροντίσει τίποτα να μην είναι το ίδιο, προετοιμάζοντας εκτεταμένες αλλαγές οι οποίες αναμένεται να έχουν ως αποτέλεσμα «εκκωφαντικές» επιδόσεις. Αφετηρία για τη νέα γενιά της AMG GT θα αποτελέσει το σοφιστικέ από άποψη υλικών όσο και σχεδίασης αλουμινένιο χωροδικτύωμα που έκανε προσφάτως πρεμιέρα στην αθέατη πλευρά της SL, προσφέροντας περισσότερη ακαμψία αλλά και καλύτερη «ισορροπία» ως προς την κατανομή βάρους. Σε επίπεδο κινητήρων, δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η παρουσία της μετεξέλιξης του V8 κινητήρα των 4,0 λίτρων η οποία, όπως ισχύει και για την SL, θα προσφέρεται σε εκδοχές ισχύος 476 και 585 ίππων σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων, σύστημα τετρακίνησης διά χειρός Affalterbach και τετραδιεύθυνση. Τα σημαντικότερα νέα θα προέλθουν από την κορυφαία έκδοση της γκάμας, η οποία θα επωφεληθεί από ένα plug-in υβριδικό σύνολο με ισχύ που θα αγγίζει τους 850 ίππους και θα μετουσιώσει την AMG GΤ από sportscar σε supercar. Για την ακρίβεια, με δεδομένη την τεχνολογική συνάφεια με την SL, η Mercedes σκοπεύει να δώσει στην AMG GT έναν ακόμα πιο σπορ χαρακτήρα, ο οποίος θα μεταφράζεται επίσης και στην αυστηρά διθέσια διάταξη αλλά και στην έλλειψη μιας ανοιχτής έκδοσης. Στην εξίσωση συνυπολογίστε φυσικά την τελευταία εκδοχή του ευφυούς συστήματος MBUX, το οποίο θα προσφέρει αυξημένες δυνατότητες συνδεσιμότητας σε κάθε επίπεδο.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω