Oι Κορεάτες της KIA συνεχίζουν την πληθωρική πολιτική τους σε ό,τι αφορά την ηλεκτροκίνηση, εξελίσσοντας μετά το ήδη γνωστό EV3 και το προγραμματισμένο για το 2026 μικρό crossover EV2. Πρόκειται για την πιο εκκεντρική σχεδιαστικά ηλεκτρική τους πρόταση.

Ισορροπώντας ανάμεσα σε fastback και σε υπερυψωμένο coupe, το EV4, όπως θα ονομάζεται, φιλοδοξεί προσελκύσει ένα στιλιστικά ενσυνείδητο κοινό που θέλει να ξεχωρίζει. Στην αθέατη πλευρά του θα βρίσκεται μια νέα, λίγο διαφορετική εκδοχή της αρχιτεκτονικής E-GMP, η οποία μένει να αποδειχθεί αν, σε ό,τι αφορά το κύκλωμα φόρτισης, θα ακολουθήσει το παράδειγμα του EV4, υιοθετώντας τα 400 Volt ή αν όπως τα μεγαλύτερα KIA θα διαθέτει κύκλωμα 800 Volt.

Σε κάθε περίπτωση η φόρτιση αναμένεται να συντελείται με ισχύ 102 και 128 kW (DC) για τις μπαταρίες των 58,3 και 81,4 kWh που θα είναι διαθέσιμες, με την υπόσχεση πλήρους φόρτισης σε διάστημα μισής ώρας.

Το EV3 διαθέτει μόνο έναν ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων, ωστόσο με δεδομένο το σχεδιαστικό status του EV4 δεν θα πρέπει να αποκλειστεί το ενδεχόμενο προσθήκης ενός δεύτερου ηλεκτρικού μοτέρ στην εξίσωση του μοντέλου, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την προσδοκώμενη ισχύ.