Σε μια αγορά που δοκιμάζεται από την πανδημία και την έλλειψη ημιαγωγών, η οποία δημιουργεί προβλήματα στις γραμμές παραγωγής, η Dacia κατέγραψε το 2021 αύξηση πωλήσεων κατά 3,1% σε σύγκριση με το 2020, με τις 537.095 ταξινομήσεις καινούργιων αυτοκινήτων της να καταδεικνύουν την αύξηση της δημοφιλίας της.

Ενδεικτικό της διείσδυσης των μοντέλων της σε πολλές εθνικές αγορές με διαφορετικά χαρακτηριστικά είναι το γεγονός ότι η Dacia βρέθηκε στην κορυφή των πωλήσεων ιδιωτικών οχημάτων στη Γαλλία και στη Ρουμανία, αλλά και στην κορυφαία πεντάδα των εταιρειών με τις περισσότερες πωλήσεις σε ακόμη εννέα χώρες: την Ιταλία, την Ισπανία, την Πορτογαλία, το Βέλγιο, την Αυστρία, την Πολωνία, την Τσεχία, την Ουγγαρία και την Κροατία. Παράλληλα διατήρησε την ηγετική θέση της στο Μαρόκο ενώ στη Γερμανία, την μεγαλύτερη σε όγκο πωλήσεων ευρωπαϊκή αγορά, βρέθηκε στην πρώτη δεκάδα.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω