Νέους ορίζοντες στη διείσδυση ηλεκτρικών vans στην ευρωπαϊκή αγορά ανοίγει η προτίμηση που δείχνουν εταιρείες μεταφορών και παράδοσης αγαθών στην ηλεκτροκίνηση, αυξάνοντας σταδιακά τον αριθμό των ηλεκτρικών οχημάτων στους στόλους τους.
Αυτή η τάση αναδεικνύει νέους «παίκτες» στο συγκεκριμένο πεδίο, με το παράδειγμα της BYD να είναι χαρακτηριστικό τόσο για τα ζητούμενα από τους επαγγελματίες όσο και για τον ρυθμό ανάπτυξης που αυτά προκαλούν.
Είναι χαρακτηριστικό ότι με παρουσία μόλις δύο ετών στην εγχώρια αγορά το «άγνωστο» μέχρι τότε στο ελληνικό κοινό BYD ETP3 έσπασε το φράγμα των 100 ταξινομήσεων αξιοποιώντας στοιχεία όπως η αμετάβλητη τιμή πώλησης, η άμεση παράδοση και το οικονομικό όφελος που προκύπτει από τις επιδοτήσεις του προγράμματος «ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ 3» για κάθε τέτοια αγορά (στην περίπτωση του ETP3 το όφελος μπορεί να φτάσει έως τα 12.000 ευρώ).
Μια ματιά στα ποσοτικά και ποιοτικά στοιχεία του συγκεκριμένου μοντέλου καταδεικνύει η διείσδυσή του σε διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές και το ενδιαφέρον που προκύπτει για οχήματα του είδους του.
Από τα σχεδόν 100 ETP3 που ταξινομήθηκαν σε περίπου 24 μήνες τα 75 χρησιμοποιούνται στην Αττική, 7 στη Θεσσαλονίκη, 5 στην Κρήτη, από 3 σε Κω και Μαγνησία, από 2 σε Κάλυμνο, Εύβοια και Κέρκυρα ενώ από ένα ETP3 κυκλοφορεί σε Αρκαδία, Ηλεία, Χίο και Λευκάδα.
Ακόμη ένα χαρακτηριστικό της πορείας του μοντέλου (με μεικτό βάρος 2.420 κιλά, ωφέλιμο φορτίο 780 κιλά, μήκος 4,46 μέτρα, μεταξόνιο 2,725 μέτρα και ρεαλιστική αυτονομία η οποία υπερβαίνει τα 250 χλμ.) που αντανακλά συνολικά την τάση της αγοράς είναι ότι περισσότερο από το 80% των ταξινομήσεών του πραγματοποιήθηκε μέσω leasing ενώ ορισμένα από τα υπόλοιπα vans εντάχθηκαν σε κάποιο πρόγραμμα ΕΣΠΑ που χρηματοδότησε έως το 70% της αξίας τους.