Πριν από την εμφάνιση της πρώτης γενιάς τουJuke ως έκδοσης παραγωγής το 2010, η Nissan είχε παρουσιάσει στην έκθεση της Γενεύης το 2009 ένα παράξενο πρωτότυπο ονόματι Qazana, το οποίο συνδύαζε στοιχεία πολλών διαφορετικών τάσεων και «κόσμων».
Υπερδιογκωμένοι θόλοι, χαμηλή οροφή, έντονες πτυχώσεις και ακμές που εναλλάσσονταν με πλούσιες καμπύλες σε ένα συνολικό αισθητικό αποτέλεσμα που έμελλε να αποτελέσει ένα από τα πιο αμφιλεγόμενα design αυτοκινήτων των τελευταίων πολλών ετών. Λίγοι γνωρίζουν ότι το σχεδιαστικό μοτίβο όπου βασίστηκε η σιλουέτα του Qazana και μετέπειτα του Juke έλκει την καταγωγή του από το μπουκάλι της Coca-Cola και υπήρξε πολύ δημοφιλές στην αυτοκινητοβιομηχανία τη δεκαετία του ’60 αλλά και χρησιμοποιήθηκε εντόνως στον σχεδιασμό μαχητικών αεροσκαφών.
Πριν από περίπου έναν χρόνο και για την ακρίβεια τον Σεπτέμβριο του 2019, το Juke υποδέχθηκε τη δεύτερη γενιά του, η οποία, όπως προδίδει μια ματιά στις επιφάνειές του, φρόντισε να ενισχύσει τις σχεδιαστικές αρετές της πρώτης γενιάς του, διορθώνοντας παράλληλα τις όποιες ελλείψεις του παρελθόντος, όπως π.χ. ο χώρος του πορτμπαγκάζ (αυξήθηκε σε 422 λίτρα), η ευρυχωρία του αλλά και ορισμένες κρίσιμες λεπτομέρειες οι οποίες, κατά γενική ομολογία,φρόντισαν να του δώσουν μια πιο upmarket αίσθηση που συνάδει με την εξωτική του σχεδίαση που δείχνει να «πατά» σε πολλές διαφορετικές ηπείρους και σχεδιαστικούς κώδικες.
Η έμπνευση
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω
Είσοδος