Με δεδομένη την πρόσφατη εξηλεκτρισμένη κατεύθυνση της νέας γενιάς της GLC, η μεγαλύτερη GLE δεν θα μπορούσε να αγνοήσει την ηλεκτρική τάση, αυξάνοντας – συντριπτικά – την ποσόστωση υβριδικής τεχνολογίας στην γκάμα της που, στην ανανεωμένη εκδοχή της, αποτελεί κοινό παρονομαστή όλων των εκδόσεων, βενζίνης και diesel αν και σε διαφορετικές μορφές (mild και plug-in hybrid). Ως αποτέλεσμα, στην πιο αποδοτική έκφρασή της που δεν είναι άλλη από την plug-in υβριδικής τεχνολογίας diesel έκδοση, οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα περιορίζονται σε μόλις 0,6 λίτρα/100 χλμ. και 16 γρ./χλμ., αντιστοίχως, μεγέθη που εκτός από την εντύπωση που προκαλούν συνδυαστικά και με το πληθωρικό παράστημα ενός SUV που φλερτάρει με τα πέντε μέτρα σε μήκος, ενδεχομένως σε άλλη περίπτωση θα αρκούσαν από μόνα τους προκειμένου να μην υπάρξει καμία άλλη βελτίωση. Αφενός όμως αυτό δεν συνηθίζεται όταν πρόκειται για την ανανέωση μοντέλου και αφετέρου η σφραγίδα της φίρμας με το αστέρι ενσαρκώνει πολύ περισσότερα από τη – διόλου απλή – βελτίωση των περιβαλλοντικών περγαμηνών ενός μοντέλου, ιδίως αν πρόκειται για ένα τετράτροχο με το status και τη θέση της GLE. Με αυτό το σκεπτικό η γερμανική φίρμα έχει φροντίσει να επαναπροσεγγίσει με τη συνήθη έμφαση στη λεπτομέρεια που τη διακρίνει κάθε πτυχή του επιβλητικού SUV, αναβαθμίζοντας κάθε τομέα της και, αν θέλετε έναν «τίτλο», προσφέροντας σταθερά περισσότερα από όσα θα αναζητούσε κανείς από ένα και μόνο αυτοκίνητο.

H oυσία της πολυτέλειας

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω