Ο όμιλος Renault έχει ανακοινώσει από καιρό τα σχέδιά του για τον διαχωρισμό των ηλεκτρικών δραστηριοτήτων του από τις παραδοσιακές. Οι πρώτες στεγάζονται ήδη, αρχής γενομένης από 1ης Νοεμβρίου, υπό ένα νέο brand name, ονόματι Ampere το οποίο θα αποτελεί μια ξεχωριστή εταιρική οντότητα και αναμένεται να τεθεί σε καθεστώς δημόσιας προσφοράς την προσεχή άνοιξη, αν και όπως επεσήμανε ο επικεφαλής (και) του νέου σχήματος, Luca de Meo, η Renault διαθέτει ήδη την απαραίτητη ρευστότητα για να «τρέξει» την Ampere, με την IPΟ να αποτελεί πλέον δευτερεύον ζήτημα για τη διοίκηση των Γάλλων. Σε πρότερο χρόνο πάντως ο ίδιος είχε δηλώσει ότι προσδοκούσε μεταξύ οκτώ και 10 δισεκατομμυρίων ευρώ από τη διαδικασία. Μένοντας για λίγο στις οικονομοτεχνικές λεπτομέρειες του νέου εγχειρήματος, ο οικονομικός διευθυντής της νέας μονάδας, Thierry Pieton, ανακοινώνοντας τους στόχους για την πορεία της Ampere επεσήμανε ότι η εταιρεία αναμένεται να εμφανίσει θετικό ισοζύγιο ήδη από το 2025, οπότε και προσδοκά έσοδα 10 δισεκατομμυρίων ευρώ και πωλήσεις 300.000 μονάδων από συνολικά περίπου 45.000 μονάδες τη φετινή χρονιά. Ο απώτερος στόχος είναι έσοδα περισσότερων από 25 δισεκατομμυρίων ευρώ από το 2031, οπότε και φιλοδοξεί να διαθέτει ένα εκατομμύριο ηλεκτρικά οχήματα ετησίως, αφού φυσικά προηγουμένως έχει «ξεδιπλώσει» την πλήρη γκάμα της, η οποία έως τότε θα αποτελείται από επτά αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.