Προσπερνώντας τις διαφωνίες περί του χαρακτηρισμού Sedan ή Saloon για το τριών όγκων αμάξωμα που εμφανίζεται για πρώτη φορά στην ιστορία της A-Class, οφείλουμε να παραδεχθούμε ότι οι σχεδιαστές κατάφεραν να δημιουργήσουν κάτι τόσο προοδευτικό αισθητικά που απέχει από τις κλασικές φόρμες.
Η ισχυρότερη απόδειξη για αυτό προκύπτει και από τον αεροδυναμικό συντελεστή 0.22 – τον χαμηλότερο όλων σε αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής – που επιδρά καταλυτικά σε όλα τα επιμέρους μεγέθη, καθιστώντας αυτή την A-Class πολύ περισσότερα από υποκατάστατο της μεγαλύτερης C-Class.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.