Αν και η θέση κάθε μοντέλου στη λίστα των πωλήσεων εξαρτάται πια σημαντικά από τη διαθεσιμότητά του στη χώρα μας, υπάρχουν αρκετά άλλα επιχειρήματα που τεκμηριώνουν την πρωτιά του T-Roc στην κατηγορία του. Η πρόσφατη ανανέωσή του, η οποία ξεπερνά τις αλλαγές στην εμφάνιση και στον εξοπλισμό του δίνοντας έμφαση στη συνολική ποιοτική αναβάθμιση, θυμίζει τον ρόλο της VW στην αυτοκινητοβιομηχανία και τα αντανακλαστικά της στις κριτικές που δικαίως δέχθηκε για μια σειρά επιλογών στο προηγούμενο T-Roc. Ετσι η δεύτερη, σοφότερη πια, ματιά που έριξε η εταιρεία στο εσωτερικό του δημοφιλούς SUV της απέφερε μια σειρά ευδιάκριτων και εύστοχων αλλαγών που δεν επιτρέπουν πλέον γκρίνιες. Οι νέες επενδύσεις στο ταμπλό, το φινίρισμα, η αισθητική και η λειτουργικότητα της κεντρικά τοποθετημένης οθόνης, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,25 ιντσών αλλά και οι ψηφιακές ευκολίες των συστημάτων WeConnect και IQ.Drive που παρέχουν στον οδηγό σύγχρονες λειτουργίες συνδεσιμότητας και υποβοήθησης της οδήγησης, συνθέτουν ένα «φρέσκο» σύνολο που συμπληρώνει ιδανικά τις προβλεπόμενες παρεμβάσεις στην εμφάνιση του αυτοκινήτου. Κοιτώντας το από μπροστά το T-Roc παραπέμπει σε Tiguan με το επιθετικό «βλέμμα», τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, τη φωτιζόμενη ράβδο που διατρέχει τη μάσκα και τους τροποποιημένους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω. Προσθέτοντας σε αυτά τις διχρωμίες που δημιουργεί η, διαφορετικού χρώματος από το αμάξωμα, οροφή, τότε συνειδητοποιείς ότι έχεις να κάνεις με ένα «άλλο» T-Roc, χωρίς πάντως οι αλλαγές να «προσβάλλουν» όσους οδηγούν την πρώτη γενιά του. Καθώς δεν έχει αλλάξει κανένα δομικό στοιχείο του μοντέλου, διαστάσεις, χωρητικότητα και πρακτικότητα παραμένουν ίδιες, με τα 445 λίτρα του χώρου αποσκευών να προσεγγίζουν την κορυφή της κατηγορίας, δικαιολογώντας την άποψη που θέλει τα B-SUV ιδανικές επιλογές για τα μέτρα της ελληνικής αγοράς.
Μέτρον άριστον
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.