Για πολλούς ο πιο δυσεπίλυτος προϊοντικός γρίφος στο πεδίο της αυτοκίνησης προκύπτει όταν ένας κατασκευαστής καλείται να ανανεώσει/αλλάξει το best-seller του. Κανένα από τα υψηλόβαθμα στελέχη δεν θα παραδεχθεί ποτέ ότι έχει τη μαγική συνταγή που δεν θα διαταράξει τα έσοδα της εταιρείας του, υπάρχουν ωστόσο κάποιοι που αισθάνονται καλύτερα από άλλους. Στη Land Rover, για παράδειγμα, η διαδοχή της πρώτης γενιάς του Range Rover Evoque από τη δεύτερη αποδεικνύεται επιτυχημένη, από όσα τουλάχιστον διαπιστώσαμε κατά τη διάρκεια της διεθνούς δημοσιογραφικής παρουσίασης που πραγματοποιείται στην Ελλάδα.

Βασισμένο σε μια σημαντικά αναβαθμισμένη αρχιτεκτονική του προηγούμενου μοντέλου, το νέο Evoque αποκτά πια σε όλες τις εκδόσεις του, πλην της βασικής δικίνητης, ήπια υβριδικά χαρακτηριστικά με τη χρήση συστήματος 48V, ενώ το 2020 αναμένεται η plug-in υβριδική έκδοση του αυτοκινήτου, το οποίο είναι ένα πραγματικό Range Rover από την αρχή ως το τέλος με τιμή εκκίνησης στη χώρα μας τα 55.100 ευρώ.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω