Οταν πρωτοεμφανίστηκαν τα διακριτικά AMG C 63 το όχι και τόσο μακρινό 2008, τον πρώτο λόγο είχε ένας ατμοσφαιρικός V8 κινητήρας 6,2 λίτρων. Ο συνδυασμός του μεγαλύτερου κινητήρα που είχε τότε στο οπλοστάσιό της η γερμανική φίρμα με το μικρότερο αυτοκίνητο της γκάμας που… τω καιρώ εκείνω είχε «δικαίωμα» στη φροντίδα του Affalterbach αποτελούσε ένα επιχείρημα ικανό να πείσει τον οποιονδήποτε. Αν σε ένα αντίστροφο back to the future, έλεγε κανείς σε ιδιοκτήτη της C 63 W204 ότι μετά από περίπου 15 χρόνια το υπερόπλο του θα εφοδιαζόταν με έναν «ταπεινό» τετρακύλινδρο δίλιτρο κινητήρα αντί του ατμοσφαιρικού V8, μάλλον εκείνος θα γελούσε σαρκαστικά. Κατά τη γνωστή παροιμία όμως, η χάρη του γέλωτος ανήκει στον τελευταίο και εν προκειμένω στην τελευταία, νέα γενιά της AMG C 63 S E-Performance, η οποία όπως υπαγορεύει η μακροσκελής ονομασία της, υιοθετεί τεχνολογία που σφυρηλατήθηκε στα μονοθέσια της F1, αντιπαρατάσσοντας στους 457 ίππους του παραπάνω ατμοσφαιρικού V8, 680 ίππους. Να σημειωθεί στα πρακτικά ότι το συγκεκριμένο μέγεθος είναι το μεγαλύτερο που έχει προσφέρει ποτέ C-Class στο φιλοθέαμον κοινό αλλά και ένα από τα υψηλότερα στην ιστορία της AMG που εφέτος έκλεισε 55 χρόνια.

Η ισχύς εν τη ενώσει

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω