H πρόσφατη πρεμιέρα της Χ1 έφερε «μαζί της» πολλές προσθήκες για το μικρότερο SUV των Βαυαρών, που με εξαίρεση τις βασικές εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου προσφέρεται σε εκδόσεις με ήπια υβριδική τεχνολογία, plug-in υβριδική τεχνολογία και φυσικά αμιγώς ηλεκτρική τεχνολογία με τη μορφή της iX1. Το ίδιο ακριβώς παράδειγμα αναμένεται να ακολουθήσει και η υπό εξέλιξη Χ2, η οποία αναμένεται να εντάξει στις επιλογές της αντίστοιχης ευρύτητας τεχνολογιών σύνολα, με το «σημείο» που θα τραβήξει την περισσότερη προσοχή να είναι αναμενόμενα η iX2, η οποία αναμένεται να αξιοποιήσει ένα δίδυμο ηλεκτρικών μοτέρ συνδυαστικής ισχύος 313 ίππων με αυτονομία έως και 440 χλμ. Ωστόσο αυτό δεν θα είναι το μοναδικό σημείο «καμπής» για το μικρότερο coupe SUV της BMW, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες θα κληθεί να υποκαταστήσει και την Χ4, επωφελούμενη από μια γενναία αύξηση διαστάσεων, η οποία αναμένεται να επαναπροσδιορίσει το αποτύπωμά της και φυσικά τη συνολική αισθητική της, που σε κάθε περίπτωση θα φέρει επιρροές από την Χ1 σε μια πιο δυναμική υλοποίηση.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.