Η αυτοκρατορία αντεπιτίθεται

Σε μια εκδήλωση-σταθμό για το μέλλον της, η Toyota αποκάλυψε τις προτεραιότητές της για την επόμενη πενταετία αλλά και το επικείμενο λανσάρισμα του πρώτου μικρού SUV της

Καμία είδηση δεν είναι σημαντική αν δεν επιβεβαιωθεί. Υπό αυτό το πρίσμα το Toyota Kenshiki Forum 2020 που πραγματοποιήθηκε στο Αμστερνταμ στα μέσα Ιανουαρίου επικύρωσε σενάρια που κινούνταν μεταξύ υποψίας και υποθέσεων με τον πιο επίσημο τρόπο.«Kenshiki» άλλωστε σημαίνει στα ιαπωνικά «εκ των έσω», με την ηγεσία της Toyota Ευρώπης να αναλύει με λεπτομέρειες τα μελλοντικά σχέδια του ιαπωνικού ομίλου σε τέσσερις διαφορετικούς πυλώνες των δραστηριοτήτων του – την Toyota,  τη Lexus, την GAZOO Racing (για τις αγωνιστικές δραστηριότητες και τις εκδόσεις υψηλών επιδόσεων της φίρμας) και το νέο brand ΚΙΝΤΟ (το οποίο δημιουργείται για την παροχή υπηρεσιών κινητικότητας αρχικά στην Ευρώπη).

Κυρίαρχο στοιχείο των επόμενων ετών αποτελεί η εξέλιξη της κυρίαρχης υβριδικής τεχνολογίας και η εισαγωγή αμιγώς ηλεκτρικών εκδόσεων σε κάθε σειρά μοντέλων. Επιβεβαιώθηκε για παράδειγμα ότι έως το 2025 Toyota και Lexus θα παρουσιάσουν περισσότερα από 25 νέα ή αναβαθμισμένα υβριδικά μοντέλα, θα λανσάρουν τουλάχιστον ένα plug-in υβριδικό αυτοκίνητο κάθε χρόνο και θα εμφανίσουν τουλάχιστον 10 μοντέλα μηδενικών ρύπων. Αυτά μεταφράζονται σε περισσότερα από 40 μοντέλα με μπαταρίες την επόμενη πενταετία, στην εκπνοή της οποίας το 70% των πωλήσεων του ιαπωνικού ομίλου στην Ευρώπη θα αφορά υβριδικές ηλεκτρικές εκδόσεις, το 10% plug-in υβριδικές (όπως το νέο RAV4 PHEV), και άλλο ένα 10% αυτοκίνητα μηδενικών ρύπων (όπως το νέο Lexus UX 300e και το υδρογονοκίνητο νέο Mirai). Μιλώντας για το υπόλοιπο 10% ο Matt Harrison, αντιπρόεδρος της Toyota Ευρώπης, επικεφαλής Πωλήσεων και Marketing για τη Γηραιά Ηπειρο, διευκρίνισε ότι θα συνεχίσουν να υπάρχουν μοντέλα και κατηγορίες της αγοράς όπου οι μπαταρίες δεν αποτελούν προαπαιτούμενο, με χαρακτηριστικότερα παραδείγματα τις νέες εκδόσεις της Gazoo Racing – τα GR Yaris και GR Supra. Παράλληλα με όλα αυτά η Toyota επιταχύνει μέσω του KINTO το βήμα της για τον μετασχηματισμό της σε πάροχο ολοκληρωμένων υπηρεσιών σε ιδιώτες, εταιρείες και ολόκληρες πόλης, κάνοντας ταυτόχρονα το απαραίτητο αλλά αργοπορημένο downsizing με ένα B-SUV για το οποίο θα διαβάσετε στη συνέχεια.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.