Hyundai Seven Concept
H κορεατική φίρμα αποκάλυψε από την έκθεση του Los Angeles με τη μορφή ενός πρωτοτύπου ευμεγέθους SUV το επόμενο μέλος της αμιγώς ηλεκτροκίνητης γκάμας της Ioniq. To Ηyundai Seven και μελλοντικά Ioniq7 υπόσχεται να επαναπροσδιορίσει τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε την αεροδυναμική και τη διαχείριση χώρου στη μεγάλη SUV κατηγορία. Σε αυτό συμβάλλει το χαμηλά συγκριτικά σχεδιασμένο καπό, η καμπύλη χάραξη της οροφής που συνδυαστικά με το ασυνήθιστα μεγάλο μεταξόνιο (3,2 μ.) και τους ακροβολισμένους τροχούς, συντείνουν σε μια διαφορετικότητα που μόνο η ηλεκτροκίνηση μπορεί να εξασφαλίσει. Αν και προφανώς ως έκδοση παραγωγής το μοντέλο προορίζεται για επταθέσιο, επί του παρόντος ως πρωτότυπο διαθέτει δύο περιστρεφόμενα καθίσματα-πολυθρόνες και έναν καναπέ σε μοτίβο «Γ» διαφημίζοντας με αυτόν τον τρόπο την ευρυχωρία του αλλά και τη δυνατότητα πλήρους αυτόνομης οδήγησης που, επιπλέον, έχει αφαιρέσει το τιμόνι προς όφελος ενός joystick. Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί και στα υλικά της καμπίνας, τα οποία στην πλειονότητα τους είναι οργανικά (ξύλο μπαμπού, πηλός και βιολογική ρητίνη) ή ανακυκλωμένα. Από τεχνικής απόψεως αφετηρία αποτελεί η πλατφόρμα E-GMP, η οποία φιλοξενεί συστοιχίες που υπόσχονται αυτονομία έως και 480 χλμ. και 20 λεπτά για την αναπλήρωση του 80% της ενέργειάς τους.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.