– Κάθε αγώνας έχει ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και στο WRC πρέπει να υπάρχουν αγώνες που διαφέρουν μεταξύ τους προκειμένου να προκαλούν το ενδιαφέρον. Το Ακρόπολις ήταν ανέκαθεν δύσκολο, γινόταν στο τέλος της άνοιξης, άρα ο καιρός ήταν αρκετά ζεστός, τα μέρη ήταν πολύ γραφικά και ο αγώνας περνούσε σχεδόν από όλη την Ελλάδα, με 45-50 Ειδικές Διαδρομές. Το κύριο χαρακτηριστικό του ήταν ότι περιελάμβανε κάποιες σκληρές Ειδικές και ορισμένες άλλες με καλύτερης ποιότητας οδόστρωμα, συνδυασμός που εξασφάλιζε τον ξεχωριστό χαρακτήρα του. Ηταν απαιτητικός αγώνας αλλά είναι μύθος το ότι «έσπαγε» τα αυτοκίνητα. Αρεσε ανέκαθεν στις εργοστασιακές ομάδες, στους επαγγελματίες και στους ημιεπαγγελματίες οδηγούς να αγωνίζονται εδώ. Αν δεν τους άρεσε θα είχε βγει προ πολλού από το ημερολόγιο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος.

– Η αλλαγή της ημερομηνίας πραγματοποίησής του από τα τέλη της άνοιξης στον Σεπτέμβριο δεν αλλάζει κάτι στον χαρακτήρα του. Αντίθετα έδωσε τη δυνατότητα στους διοργανωτές να προετοιμαστούν καλύτερα. Λόγω πανδημίας διανύουμε μια δύσκολη χρονιά, ευτυχώς το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα συνεχίζεται, υπήρξαν και άλλοι αγώνες, όπως το Ράλλυ Φινλανδίας, που άλλαξαν ημερομηνία.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω