Η διαφορά ενός καλού αυτοκινήτου από ένα άλλο που μπορεί να χαρακτηριστεί «κομβικό» για μια αυτοκινητοβιομηχανία είναι ευδιάκριτη από όλους. Δεν χρειάζεται, για παράδειγμα, να είσαι δημοσιογράφος του ειδικού Τύπου, μηχανικός ή εργαζόμενος με εμπειρία στον κλάδο για να αντιληφθείς ότι στην τέταρτη γενιά του Tucson έχει συντελεσθεί ένα άλμα όχι μόνο για τη Hyundai αλλά και για την κατηγορία του.

Καταγράφοντας το 35% των πωλήσεων της κορεατικής αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη το νέο Tucson έγινε αυτονόητα το best seller της στη γηραιά ήπειρο και ταυτόχρονα ένας συλλέκτης βραβείων που αφορούν την ασφάλεια, την άνεση, τη συνδεσιμότητα και την τεχνολογία του – υβριδική και άλλη.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω