Η γερμανική φίρμα έχει ανακοινώσει ήδη τον στόχο της να περάσει σε αμιγώς ηλεκτροκίνητο «mode» από το τέλος της δεκαετίας, διαθέτοντας αποκλειστικά οχήματα με ηλεκτρική τεχνολογία πέντε χρόνια νωρίτερα από την αντίστοιχη ευρωπαϊκή στόχευση. Οπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς, ο συγκεκριμένος στόχος δεν αφορά μόνο την εξέλιξη και το λανσάρισμα ηλεκτρικών προϊόντων EQ, αλλά και την παραγωγική διαδικασία, η οποία θα πρέπει να μπορεί να υποστηρίξει την πληθωρική πολιτική της γερμανικής φίρμας σε ό,τι αφορά την ηλεκτροκίνηση. Σε αυτό το πλαίσιο η Mercedes ανακοίνωσε την πρόοδο που έχει επιτευχθεί σε ό,τι αφορά το αθέατο βιομηχανικό σκέλος των ηλεκτρικών προϊόντων που διαθέτει στην γκάμα της. Ειδικότερα, τα εργοστάσια σε Kamenz, Bruhl, Kollenda και Πεκίνο θα ξεκινήσουν από το 2024 να κατασκευάζουν επίσης μπαταρίες οι οποίες προς το παρόν συναρμολογούνται στα εργοστάσια των ΗΠΑ, της Πολωνίας, της Ταϊλάνδης, στα γερμανικά Sindelfingen και Unterturkheim. Ταυτόχρονα, η βιομηχανική μονάδα του Unterturkheim, του Sebes (Ρουμανία), του Αμβούργου αλλά και του Πεκίνου θα εντατικοποιήσουν την κατασκευή ηλεκτροκινητήρων και συστημάτων μετάδοσης για EV που ήδη παράγονται εκεί, αλλά και σε Αμβούργο, Βερολίνο, Κolleda, Jawor (Πολωνία), Τσεχία και Κίνα.
O εναλλακτικός δρόμος της Toyota
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.