Θεωρήθηκε το «χαϊδεμένο παιδί» του Ομίλου VW από την πρώτη στιγμή που εντάχθηκε στο χαρτοφυλάκιό του. Η εταιρεία-δούρειος ίππος που επέτρεψε στους Γερμανούς να προσεγγίσουν ένα διαφορετικό κοινό αξιοποιώντας τη συνταγή της «καλύτερης σχέσης αξίας/τιμής» με την εμφάνιση ποιοτικών και ταυτόχρονα προσιτών αυτοκινήτων ανταποδίδει από πλευράς μεγεθών τις επενδύσεις που δέχθηκε και επεκτείνεται διαρκώς το τελευταίο χρονικό διάστημα.
Με προίκα τις 1,24 εκατομμύρια πωλήσεις της το 2019 η Skoda κοιτάζει ψηλότερα σκοπεύοντας στις 2 εκατ. πωλήσεις ετησίως έως το τέλος της δεκαετίας που διανύουμε εφαρμόζοντας διαφορετικές στρατηγικές στα διαφορετικά γεωγραφικά σημεία της παρουσίας της, με κοινή συνισταμένη τη θεαματική αύξηση των διαθέσιμων μοντέλων της.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.