Καταφέρνοντας να τοποθετηθεί με πειστικό τρόπο στην κατηγορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων πόλης, η οποία σταδιακά αναπτύσσεται με τη συμμετοχή ευρωπαίων και κινέζων κατασκευαστών, με κόστος χαμηλότερο των 20.000 ευρώ, η Hyundai ακολουθεί την τακτική που εκείνη εισήγαγε με τα μοντέλα Ioniq και στην περίπτωση του Inster. Τολμά να διαφοροποιηθεί αισθητικά σε ένα αμάξωμα με μικρό αποτύπωμα αναβιώνοντας τις βασικές αρχές του βενζινοκίνητου Casper, το οποίο είχε παρουσιαστεί το 2021 αλλά κυκλοφόρησε για λόγους σκοπιμότητας μόνο στην Κορέα.
Οι συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις που το τοποθετούν ανάμεσα στις κατηγορίες Α και Β, το μεταξόνιο των 2,58 μέτρων, τα LED φώτα ημέρας και τα φλας με γραφικά pixels (ως εργαλείο προσέλκυσης του ενδιαφέροντος ατόμων κάθε ηλικίας) προϊδεάζουν για το ύφος του αλλά και για την εικόνα του εσωτερικού του με ανακυκλωμένα υλικά πολυαιθυλενίου (PET) από μπουκάλια και βιο-πολυπροπυλενίου που εξάγεται από ζαχαροκάλαμο αλλά και συρόμενα/ανακλινόμενα σε ποσοστό 50:50 πίσω καθίσματα, με μονόχρωμη ή δίχρωμες υφασμάτινες επενδύσεις και χώρο αποσκευών από 280 λίτρα.
Παράλληλα, μια ιδιαίτερη έκδοση με πιο περιπετειώδη εμφάνιση και την ονομασία Inster Cross εντάσσεται στην γκάμα του μοντέλου με διαφοροποιημένη εξωτερική σχεδίαση, εστιασμένη σε εξορμήσεις εκτός πόλης, διαθέτοντας μεγαλύτερους, ορθογώνιους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω αλλά και ανάγλυφες μαύρες επενδύσεις.
Οι σχάρες οροφής είναι στάνταρ με προαιρετική επιλογή την προσθήκη καλαθιού οροφής για τη μεταφορά εξοπλισμού για υπαίθρια αθλήματα ή κάμπινγκ ενώ το εσωτερικό του Inster Cross διακρίνεται για τις γκρι υφασμάτινες επενδύσεις με τις λάιμ-κίτρινες πινελιές.
Απόδοση και αυτονομία
Εξοπλισμένο με μπαταρία 42 kWh στη βασική του έκδοση, το Inster διατίθεται και με μπαταρία 49 kWh, με τις δύο εκδόσεις να εξοπλίζονται με ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 97 και 115 ίππων αντίστοιχα και κοινό χαρακτηριστικό τη ροπή των 147 Nm.
Σε επίπεδο αυτονομίας οι τυποποιημένες μετρήσεις (κατά WLTP) δίνουν 327-473 χλμ. για τη μικρότερη μπαταρία και 370-518 χλμ. για τη μεγαλύτερη με μια φόρτιση, με τη μέγιστη εκτιμώμενη κατανάλωση ενέργειας να προσδιορίζεται στις 15,6 kWh/100 χλμ.
Με δεδομένο ότι στον βασικό του εξοπλισμό το Inster διαθέτει on board φορτιστή 11kW η διαδικασία ταχυφόρτισης σε σταθμό DC συνεχούς ρεύματος ισχύος 120 kW διαρκεί περίπου 30 λεπτά. Ωστόσο μια πλήρης φόρτιση σε wallbox 11kW διαρκεί έως 4 ώρες και 35 λεπτά.
Ταυτόχρονα η εξωτερική και εσωτερική λειτουργία Vehicle-to-Load (V2L) παρέχει ισχύ για εξωτερικές συσκευές (110V/220V), επιτρέποντας αμφίδρομη φόρτιση χωρίς να απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός, κάτι που δίνει δυνατότητα στους επιβάτες του να χρησιμοποιούν ή να φορτίζουν συσκευές όπως ηλεκτρικά ποδήλατα, σκούτερ και εξοπλισμό γραφείου ή κάμπινγκ.
Συνδεσιμότητα και άνεση
Το Inster διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων και infotainment, φωτισμό περιβάλλοντος LED 64 χρωμάτων, ηλιοροφή και Hyundai Digital Key 2 Touch (NFC) (στον προαιρετικό εξοπλισμό) ενώ εξοπλίζεται με συστήματα υποβοήθησης οδηγού Surround View Monitor, Parking Collision-Avoidance Assist Rear, παρακολούθησης τυφλού σημείου και Forward Collision-Avoidance Assist (FCA).
Σε αυτά προστίθενται επίσης τα συστήματα Lane Keeping Assist, Lane Following Assist, Blind-Spot Collision-Avoidance Assist, Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Assist, Safety Exit Warning, Smart Cruise Control, με Stop and Go, Highway Driving Assist 1.5, Intelligent Speed Limit Assist, Driver Attention Warning, High Beam Assist, Leading Vehicle Departure Alert αλλά και ειδοποίηση παρουσίας επιβατών στο πίσω κάθισμα.
Χαρακτηριστική επίσης της πληρότητας του εξοπλισμού του είναι η ύπαρξη συστήματος υποβοήθησης στάθμευσης που συνδυάζει το σύστημα προειδοποίησης Απόστασης Στάθμευσης (PDW) εμπρός και πίσω με οθόνη οπισθοπορείας για καλύτερη ορατότητα και μεγαλύτερη ακρίβεια.
Τιμές και εκδόσεις
Η τιμή εκκίνησης του νέου Inster στην έκδοση Style με την μπαταρία των 42kWh, απόδοση 97 ίππους και αυτονομία 327 χλμ. διαμορφώνεται στις 18.186 ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της κρατικής επιδότησης, ή στα 18.717 ευρώ για την έκδοση Premium.
Με τη μεγαλύτερη μπαταρία των 49 kWh και απόδοση 115 ίππους η τιμή εκκίνησης διαμορφώνεται στα 19.930 ευρώ (Premium) για να καταλήξει στα 22.204 ευρώ (Cross) με την ενδιάμεση Distinctive να κοστίζει 21.218 ευρώ.