Σε αντίθεση με κάθε άλλο αυτοκίνητο που εμφανίστηκε στην εφετινή διοργάνωση, η KC23 δεν αποτελεί μια νέα ιδέα των Ιταλών αλλά ένα one-off μοντέλο που παραγγέλθηκε από έναν πιστό πελάτη της μάρκας για «μη αγωνιστική χρήση σε πίστα» όπως χαρακτηριστικά εκείνος ζήτησε.Αυτή η απαίτηση ουσιαστικά απελευθέρωσε τα στελέχη του τμήματος ειδικών κατασκευών στο Maranello που χωρίς το άγχος να δημιουργήσουν ένα αυτοκίνητο το οποίο θα πρέπει να έχει άδεια κυκλοφορίας σε δημόσιο δρόμο (η KC23 δεν έχει και δεν θα αποκτήσει) έκαναν το τεχνολογικό άλμα επιλέγοντας ως βάση για τη δημιουργία της την αγωνιστική 488 GT3 Evo.  Αν και η Ferrari απέφυγε να δώσει όλες τις λεπτομέρειες για τις μηχανολογικές επιλογές της αλλά και για το ακριβές κόστος του αυτοκίνητου (κρατήστε απλώς στο μυαλό σας τη φράση «αρκετά εκατομμύρια ευρώ») είναι δεδομένο ότι εδώ πρωταγωνιστεί ο twin-turbo V8 κινητήρας της 488 με απόδοση που προσεγγίζει τους 700 ίππους. Περισσότερη σημασία και από αυτό ωστόσο έχει το αεροδυναμικό πακέτο που έχει επιλεγεί και στο οποίο ξεχωρίζουν δύο χαρακτηριστικά: η αφαιρούμενη πίσω αεροτομή και τα ενεργά πάνελ στο αμάξωμα τα οποία ανοίγουν και κλείνουν ανάλογα με τις συνθήκες διαφοροποιώντας ακόμη και την εμφάνισή του όταν αυτό κινείται ή όταν ο κινητήρας δεν λειτουργεί, προσδίδοντας έτσι μια διαφορετική, μονολιθική ομορφιά.