Εστέτ

Καθώς η αισθητική διαγκωνίζεται για τα πρωτεία με την τεχνολογία, το γαλλικό μοντέλο κάνει με εξεζητημένο τρόπο μια ισχυρή δήλωση διαφορετικότητας που αξίζει όσο ελάχιστες στην αυτοκινητοβιομηχανία

Δύσκολο να το προβλέψεις, εύκολο να το παραδεχθείς αφότου «ζήσεις» τελικά μαζί του, το DS 4 θα είναι αναμφίβολα ένα από τα μοντέλα-σταθμούς της χρονιάς που διανύουμε. Ενα αυτοκίνητο που εκφράζει περισσότερο από κάθε άλλο στην κατηγορία του τη ροπή του κατασκευαστή του σε πρωτότυπες φόρμες και ακραίες εφαρμογές κομψότητας που δεν μιμούνται το παρελθόν του αλλά δημιουργούν το μέλλον του. Ακόμη και ο όρος «κατηγορία» χρησιμοποιείται για το DS 4 μάλλον καταχρηστικά για να το οριοθετήσει από άποψη μεγέθους. Τα 4,40 μέτρα του αμαξώματος (με 430 λίτρα χώρο αποσκευών) θα το χαρακτήριζαν «μικρομεσαίο», αλλά η λέξη δεν «χωρά» το μέγεθός του για αυτό και προτιμούμε τον όρο «οικογενειακό αυτοκίνητο», το οποίο μάλιστα θα διατίθεται και σε έκδοση Cross αξιοποιώντας την αυξημένη απόσταση από το έδαφος και τους υπόλοιπους, πλην του plug-in υβριδικού συνόλου E-TENSE, κινητήρες για τους οποίους θα διαβάσετε στη στήλη δεξιά.

Πέρα από αυτό, τα στοιχεία που το καθιστούν δείγμα μιας «νέας τέχνης» είναι κοινά και στις δύο εκδόσεις. Η συστοιχία των 150 LEDs η οποία καθορίζει το σχήμα των κάθετων φώτων ημέρας που συνυπάρχουν στο μπροστινό τμήμα με τους δείκτες αλλαγής πορείας, η τρισδιάστατη μάσκα, οι αναδυόμενες λαβές των θυρών, τα «κεντημένα» πίσω φωτιστικά σώματα, η σχεδίαση της τρίτης κολόνας με τo λογότυπο DS, τα πάντα εδώ εκφράζουν μια άλλη προσέγγιση που τεκμηριώνει έναν ισχυρό λόγο ύπαρξης.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.