Omoda και Jaecoo έσπασαν το φράγμα των 300.000 πωλήσεων

Οι δύο κινεζικές μάρκες εστιάζουν την προσοχή τους στην κατάκτηση υψηλών διακρίσεων στις δοκιμές ασφαλείας.

Λίγο πριν από την άφιξή τους και στην ελληνική αγορά, στο πλαίσιο της εμβάθυνσης της ευρωπαϊκής στρατηγικής τους, η οποία τις έχει ήδη οδηγήσει σε σημαντικές αγορές της Γηραιάς Ηπείρου, οι Omoda και Jaecoo ξεπέρασαν τον Αύγουστο τις 300.000 πωλήσεις, δεκαέξι μήνες μετά το παγκόσμιο λανσάρισμά τους.

Επενδύοντας στην κατασκευή εξηλεκτρισμένων οχημάτων διαφορετικών κατηγοριών με έμφαση στα SUV, οι δύο κινεζικές μάρκες εστιάζουν την προσοχή τους στην κατάκτηση υψηλών διακρίσεων στις δοκιμές ασφαλείας που διενεργούνται από τους ανεξάρτητους οργανισμούς στην Ευρώπη, την Ασία και την Αυστραλία, με πιο πρόσφατο παράδειγμα το SUV Omoda C5 που κέρδισε διαδοχικά τις διπλές πιστοποιήσεις του ευρωπαϊκού Euro-NCAP και του αυστραλιανού A-NCAP με πέντε αστέρια ασφαλείας.

Παράλληλα, μέσα από τη διενέργεια δοκιμών σε ακραίες καιρικές συνθήκες προβάλλουν την ποιότητα κατασκευής που επιτυγχάνουν και τις ανταγωνιστικές επιδόσεις τους.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.