To μικρότερο SUV της γερμανικής φίρμας με αφετηρία την αρχιτεκτονική EVA2, παρά τις τεχνολογικές ομοιότητες με την ομώνυμη κατά το ήμισυ τετράθυρη έκδοση, συνοδεύεται από μια εντελώς διαφορετική στόχευση τόσο σε σχέση την EQE Sedan όσο και την GLE, καθώς οι Γερμανοί την προορίζουν για ένα πιο νεανικό κοινό.

Σε επίπεδο διαστάσεων, προκειμένου να δημιουργηθούν οι απαραίτητες αποστάσεις από την EQS SUV, η EQE SUV έχει μήκος 4,863 μ., πλάτος 1,94 μ. και ύψος 1,686 μ. μέτρα, χωρίς φυσικά να στερείται σε ευρυχωρία όπως αποδεικνύει το μεταξόνιο που υπερβαίνει οριακά τα τρία μέτρα αλλά και ο όγκος του χώρου αποσκευών ο οποίος διαμορφώνεται σε 520 ή 580 λίτρα ανάλογα με τη θέση του πίσω καθίσματος που προσφέρει τη δυνατότητα κύλισης ή 1.675 λίτρα με την αναδίπλωσή του.

Σε αναλογία με την τετράθυρη EQE, το SUV εφοδιάζεται με μπαταρία 90,6 kWh, περιλαμβάνοντας στις επιλογές της «απλής» γκάμας του δύο τετρακίνητες και μία δικίνητη έκδοση.

Η 350+ με κίνηση στους δύο πίσω τροχούς και ένα μοτέρ αποδίδει 288 ίππους και 565 Nm ροπής εξασφαλίζοντας αυτονομία έως 590 χλμ. Η μεσαία έκδοση 350 4Μatic, ακριβώς όπως και η EQS SUV, έχει την ίδια ιπποδύναμη, ωστόσο σκοράρει ψηλότερα στη ροπή που διαμορφώνεται σε 765 Nm ενώ η προσφερόμενη αυτονομία φτάνει έως και τα 558 χλμ. Την κορυφαία της μη AMG γκάμας 500 4Matic εφοδιάζουν επίσης δύο ηλεκτρικά μοτέρ με συνδυαστική ισχύ 402 ίππων και 858 Nm ροπής.

Η επίπτωση της αυξημένης ισχύος στην αυτονομία ορίζεται και στην προκειμένη περίπτωση σε ελάχιστα χιλιόμετρα καθώς η αυτονομία της έκδοσης προσδιορίζεται σε 547 χλμ. Η EQE SUV δεν εξαιρείται από την πληθωρική προσέγγιση και την τάση υπερεξοπλισμού της Mercedes-Benz προσφέροντας προαιρετικά συστήματα αερανάρτησης και τετραδιεύθυνσης.

Προαιρετική φυσικά είναι και η Hyperscreen με τη βασική διαμόρφωση, αντί των τριών οθονών σε ενιαία διαμόρφωση με διαγώνιο 56 ιντσών να περιλαμβάνει δύο: μία κάθετου προσανατολισμού 12,8 ιντσών για το infotainment και μία 12,3 ιντσών για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, οι οποίες όμως σε καμία περίπτωση δεν στερούνται σε λειτουργικότητες, εφαρμογές και τη δυνατότητα αυτόματης αναβάθμισης.

Στις ευφυείς λειτουργίες συγκαταλέγονται όσα συνεπάγεται το MBUX σε επίπεδο διάδρασης μέσω φωνητικών εντολών και φυσικά το σύστημα πλοήγησης που μπορεί να συνυπολογίσει όλες τις παραμέτρους μιας ηλεκτροκινούμενης πλοήγησης προς όφελος τόσο της αυτονομίας όσο και του κόστους φόρτισης.