Στη «σκληρή» γλώσσα των αριθμών το μικρότερο SUV της Toyota αποδείχθηκε κίνηση-ματ σε επίπεδο πωλήσεων όπου και αν διατίθεται – με περισσότερες από 400.000 πωλήσεις στην Ευρώπη μετά το 2016, όταν εμφανίστηκε η πρώτη γενιά του.

Το σημαντικότερο ωστόσο παράσημο για αυτό είναι ότι διαφοροποίησε εντελώς την εντύπωση που είχαμε ως τότε για τη μεγαλύτερη ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία. Ποτέ στο παρελθόν ένα Toyota μαζικής παραγωγής δεν είχε ως βασική προτεραιότητα τη σχεδίαση σε συνδυασμό με τα δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά. «Ενα αυτοκίνητο που οι άνθρωποι θα θέλουν να αποκτήσουν με την πρώτη ματιά και θα θέλουν να οδηγούν ήδη από την πρώτη φορά που θα βρεθούν πίσω από το τιμόνι του», όπως συνήθιζε να λέει ο Akio Toyoda, επικεφαλής της εταιρείας.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω