Θεμελιώδεις αλλαγές στο πεδίο της κινητικότητας επιδιώκει να εισαγάγει η κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία μέσω της τεχνολογίας Platform Beyond Vehicle (PBV), αποκαλύπτοντας στο Consumer Electronics Show 2024 μια νέα αρθρωτή πλατφόρμα στην οποία μπορούν να βασιστούν διαφορετικού τύπου οχήματα. Μεταξύ αυτών θα βρίσκονται, για πρώτη φορά από την Kia, οχήματα κοινής ωφέλειας και εμπορευματικών μεταφορών με ευρείες δυνατότητες εξατομίκευσης.
Το αρχικό πλάνο της Kia περιλαμβάνει τρία στάδια υλοποίησης, με το πρώτο να εκφράζεται από το 2025 με την εμφάνιση του μεσαίου μεγέθους PV5 σε εκδόσεις Basic, Van, High Roof και Chassis Cab, με κύριο χαρακτηριστικό την αξιοποίηση δεδομένων που προκύπτουν από εφαρμογές συνδεσιμότητας για την επικοινωνία μεταξύ των οχημάτων.
Στη δεύτερη φάση η ειδική σειρά μοντέλων PBV θα αξιοποιήσει πλατφόρμες κινητικότητας βασισμένες στην τεχνητή νοημοσύνη, ενώ στην τρίτη τα PBVs ως συνδεδεμένα αυτόνομα οχήματα θα είναι διαχειρίσιμα ως μέρος ενός ενιαίου λειτουργικού συστήματος «έξυπνης πόλης».
Ο απώτερος στόχος της νέας επένδυσης είναι η δημιουργία ενός οικοσυστήματος από οχήματα PBVs με βάση τις μελλοντικές τεχνολογίες του ομίλου Hyundai για την αυτόνομη οδήγηση, την προηγμένη εναέρια κινητικότητα, τη ρομποτική και το ενεργειακό δίκτυο.
Χωρίς περιττές διακοσμήσεις τα διαφορετικά οχήματα που παρουσιάστηκαν στο Λας Βέγκας είναι εστιασμένα στην εργονομία αξιοποιώντας την τεχνολογία «Easy Swap», στην οποία ένα ενιαίο πλαίσιο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την κάλυψη πολλαπλών αναγκών ενώ μια ποικιλία από εναλλάξιμα αμαξώματα (life modules) συνδέονται μέσω μιας υβριδικής τεχνολογίας ηλεκτρομαγνητικής και μηχανικής ζεύξης, μετατρέποντας το PBV σε ταξί κατά τη διάρκεια της ημέρας, σε φορτηγό διανομής τη νύχτα και σε προσωπικό όχημα αναψυχής τα Σαββατοκύριακα.