Η επιλογή της Mercedes GLC ως βασικού θέματος στο εξώφυλλο αυτού του «Autohub» ήταν αυτονόητη δεδομένων των συνθηκών. Οσο και αν επιθυμούμε να ξεφύγουμε από την πεπατημένη των SUV, αυτοκίνητα όπως αυτή μας επαναφέρουν στην τάξη όχι μόνο λόγω κύρους ή ονόματος αλλά κυρίως εξαιτίας της προστιθέμενης αξίας που συσσωρεύουν.

«Στατιστικά αναμενόμενο» θα σκεφτεί κάποιος γνωρίζοντας ότι η πλειονότητα των νέων αυτοκινήτων που παρουσιάζονται στις μέρες μας, ανεξαρτήτως μεγέθους, εντάσσεται σε αυτή την περιπετειώδη κατηγορία. Δεν είναι άλλωστε διόλου τυχαίο το γεγονός ότι πέρα από τους καθιερωμένους ευρωπαίους, ιάπωνες και κορεάτες κατασκευαστές αυτοκινήτων που ήταν απόντες, οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες που εμφανίστηκαν στο πρόσφατο, απογοητευτικό από πλευράς συμμετοχών, Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι επέδειξαν κυρίως SUV μοντέλα ώστε να προσελκύσουν την προσοχή του κοινού. Η προσπάθειά τους δεν είναι νέα καθώς έχουν ήδη ανοίξει την κερκόπορτα της ευρωπαϊκής αγοράς διαθέτοντας αυτοκίνητα με μπαταρίες σε χώρες όπως η Νορβηγία ή η Σουηδία, όπου η ηλεκτροκίνηση και οι υποδομές για αυτή αναπτύσσονται διαρκώς. Αν και τα κινεζικά αυτοκίνητα που παρουσιάστηκαν στο Παρίσι κατέρριψαν πλήρως τον μύθο των φθηνών/οικονομικών εναλλακτικών προτάσεων, προκαλούν ήδη πονοκέφαλο στους επικεφαλής ομίλων όπως ο Carlos Tavares της Stellantis που όπως θα διαβάσετε στην ενότητα «Επιχειρείν» ζητεί από την ΕΕ να λάβει μέτρα για την εισαγωγή τους επιβάλλοντας δασμούς ανάλογου ύψους με αυτούς που επιβαρύνουν τα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα τα οποία εξάγονται στην Κίνα.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω