Γνωστή για τα μοντέλα και τις εκδόσεις επιδόσεων που πέρασαν στην ιστορία για την οδηγοκεντρική συμπεριφορά τους χωρίς ποτέ να αποκτήσουν την αίγλη των γερμανών ανταγωνιστών της, η Alpine σχετίζεται επιχειρηματικά με τον όμιλο Renault στον οποίο ανήκει. Αυτονόητα λοιπόν εντάσσεται στη γενικότερη, περί ηλεκτροκίνησης, στρατηγική της γαλλικής μάρκας και στηρίζει την ύπαρξή της σε αυτοκίνητα με μπαταρίες, το πρώτο από τα οποία είναι αυτό που βλέπετε στη φωτογραφία.Αυτό το compact, σπορ, ηλεκτρικό supermini σε μορφή πρωτότυπου έχει τον τίτλο εργασίας A290_β (με το ελληνικό β) και προφέρεται «A290 beta» με τη λέξη μετά τους αριθμούς να παραπέμπει στη δοκιμαστική έκδοση των video games από τα οποία ο Antony Villain, επικεφαλής σχεδιασμού της Alpine, εμπνεύστηκε μια σειρά κρίσιμων στοιχείων. «Το Α290 αποτελεί μια συναρπαστική ευκαιρία για τη μάρκα. Η Alpine είναι μια «νέα» εταιρεία η οποία θα αυξήσει τα μοντέλα της από ένα σε τρία τα επόμενα χρόνια και ταυτόχρονα θα εστιάσει στην ηλεκτροκίνηση» αναφέρει ο Villain για το αυτοκίνητο που αναμφίβολα αναβιώνει σχεδιαστικά τον μύθο του Renault 5.

Κοινά σημεία

Μοιράζεται άλλωστε την ίδια αρχιτεκτονική με το μελλοντικό αμιγώς ηλεκτρικό Renault 5 που έχει ήδη παρουσιαστεί αλλά έχει εμφανείς διαφορές στα μεγαλύτερα μετατρόχια, στους τροχούς των 20 ιντσών (η έκδοση παραγωγής θα διατίθεται με τροχούς 19 ιντσών), σε στυλιστικές λεπτομέρειες όπως το X στα φωτιστικά σώματα και αλλού, αλλά και στα ιδιαίτερα αεροδυναμικά βοηθήματα που υποστηρίζουν τη σπορτίφ υπόσταση μίας/ενός Alpine.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω