H Opel αποτελεί τη νεότερη προσθήκη αυτοκινητοβιομηχανίας στο χαρτοφυλάκιο του Ομίλου Συγγελίδη και παράλληλα τη μόνη γερμανική εταιρεία που εκπροσωπείτε. Ποια είναι η θέση της σε αυτόν και ποιες είναι οι φιλοδοξίες σας για τη μελλοντική της πορεία;
«Η προσθήκη της Opel έρχεται να ενισχύει ακόμα περαιτέρω τη δυναμική παρουσία του Ομίλου Συγγελίδη στην ελληνική αγορά. Οπως ακριβώς ισχύει στον Ομιλο Stellantis, έτσι και στον Ομιλο Συγγελίδη η Opel υιοθετεί διαφορετική στρατηγική τοποθέτηση σε σχέση με τις υπόλοιπες μάρκες. Συνεχίζει να διατηρεί στο έπακρο τον γερμανικό της χαρακτήρα: με bold & pure design που είδαμε για πρώτη φορά στο νέο Mokka και τώρα απολαμβάνουμε στο νέο Astra, με προηγμένη γερμανική τεχνολογία και τεχνογνωσία και με την εισαγωγή premium καινοτομιών στην compact κατηγορία. Η Opel παραμένει γερμανική – προσιτή – συναρπαστική και με σαφή προσανατολισμό στην ηλεκτροκίνηση, με στόχο να συνεχίσει και στο μέλλον την ήδη επιτυχημένη πορεία της στην ελληνική αγορά».
Σε μια γκάμα γεμάτη από εμπορικά επιτυχημένα SUV όπως τα Mokka, Crossland και Grandland ποιος θεωρείτε ότι είναι ο ρόλος του νέου Astra στην ελληνική αγορά;
«Με το λανσάρισμα της 6ης γενιάς, το Astra φέρνει και πάλι στο προσκήνιο την compact κατηγορία, η οποία κατέχει παραδοσιακά μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά του αγοραστικού κοινού. Ωστόσο, παρότι έχει φανατικό κοινό, το Astra δεν βασίζεται μόνο στο όνομά του και στη μακρά ιστορία του προκειμένου να κατακτήσει τη θέση που του αρμόζει στην αγορά. Αντιθέτως, αποτελεί μια πολύ δυνατή και ολοκληρωμένη πρόταση για τους υποψήφιους πελάτες. Κερδίζει τις εντυπώσεις χάρη στη σχεδίασή του, αφού αποτελεί γνήσιο εκφραστή της νέας bold & pure σχεδιαστικής γλώσσας της Opel. Επιπλέον, η εξαιρετική οδηγική του συμπεριφορά, το πλήθος καινοτόμων συστημάτων υποστήριξης οδηγού και τα υψηλά επίπεδα ποιότητας αποτελούν σημεία αναφοράς για την κατηγορία του και όχι μόνο. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι το Astra είναι το πρώτο μοντέλο της Opel που θα είναι διαθέσιμο και με συμβατικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης (βενζίνης & diesel) και ως Plug-in Υβριδικό, αλλά και ως αμιγώς ηλεκτρικό από το 2023, καλύπτοντας έτσι κάθε ανάγκη και προτίμηση του αγοραστικού κοινού».
Η Opel ξεκίνησε πολύ νωρίς τη μετάβαση στην εποχή της ηλεκτροκίνησης θέτοντας σαφή χρονοδιαγράμματα για τα επιβατικά και τα επαγγελματικά μοντέλα της. Πώς εξελίσσεται αυτή η διαδικασία και τι πρέπει να περιμένουμε τα επόμενα χρόνια σε αυτό το πεδίο;
«Πράγματι, η Opel υπήρξε πρωτοπόρος στο e-mobility ήδη από το 2012, με το λανσάρισμα του Opel Ampera, το οποίο κατέκτησε και τον τίτλο του Car Of The Year 2012. Ο εξηλεκτρισμός των μοντέλων Opel αποτελεί έναν από τους στρατηγικούς πυλώνες της μάρκας μας. Ηδη σήμερα, οι πελάτες μας έχουν πρόσβαση σε μια ολοκληρωμένη γκάμα ηλεκτροκίνητων μοντέλων. Εως το 2024, κάθε επιβατικό ή επαγγελματικό μοντέλο Opel θα διαθέτει τουλάχιστον μία ηλεκτροκίνητη έκδοση, ενώ έως το 2028 η Opel θα είναι αμιγώς ηλεκτρική. Και δεν σκοπεύουμε να μείνουμε μόνο εκεί. Από το 2025 θα κατασκευάζουμε μαζί με τους συνεργάτες μας τις δικές μας μπαταρίες υψηλής απόδοσης στο Kaiserslautern. Απώτερος στόχος μας στην Opel είναι να προσφέρουμε ηλεκτρικά οχήματα που ικανοποιούν στο έπακρο τις απαιτήσεις των πελατών: αυτονομία από 500 έως και 800 χλμ., με ικανότητα ταχείας φόρτισης που θα φτάνει τα 32 χιλιόμετρα το λεπτό».