Επειτα από τέσσερα χρόνια παρουσίας του κορυφαίου σε χωρητικότητα επιβατικού μοντέλου της Mercedes-Benz στη διεθνή αγορά, η γερμανική φίρμα προχώρησε στην ανανέωση της V-Class, η οποία απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό και ανήκει σε μια κατηγορία με ανταγωνιστές που μοιάζουν να έχουν φτιάξει ένα δικό τους, κλειστό club.
Αν και βρίσκεται στην κατηγορία των πολυτελών πολυμορφικών (άρα απευθύνεται και σε προνομιούχους πολύτεκνους) η V-Class βρίσκει ως επί το πλείστον πρόσφορο εμπορικό έδαφος (από το 2014 έως και σήμερα έχει πουλήσει 209.000 οχήματα) σε ιδιοκτήτες μικρών τουριστικών επιχειρήσεων (ξενοδοχείων και γραφείων ενοικιάσεων), με απώτερο στόχο να ενισχύσουν το «πακέτο» των VIP παροχών τους. Οπως η πρώτη γενιά του μοντέλου, έτσι και η δεύτερη την οποία γνωρίσαμε στην πρώτη στατική παρουσίασή της στη Στουτγάρδη μάς κέρδισε τόσο με το πολυτελές εσωτερικό της όσο και με την πληθώρα ηλεκτρονικών συστημάτων άνεσης, ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.